Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
muterenOrigineel geplaatst door Zoidsity
Leuk, maar wat moet je nu met alleen 8 LCD-tv's?![]()

mijn ondertussen aangepaste, overdreven droomstudio
pioneer djm 800, xone 1d en xone 2d, mackie onyx 1640 (hoofdzakelijk voor de livegebruiken en deze door twee verschillende mixers dan te kunnen varieren.)
solid state logic aws900 (voor die rpijs zal hij wel goed klinken, hopelijk toch naar mijn zin, een hoef ik geen mackie control meer), ms20, juno 106, jupiter 808, sherman filterbank, tr 909, tr 808, moog voyager rack, nord rack 2x, manley compressor, mpc 2500, shure sh 55, midikeyboard, blue bottle micro en akg c12 vr, krk v8's en een v12 (als tweede monitors), logic studio 8, ableton 7, reason 4, adam s2.5a als hoofdmonitor, krk m2-18 als omverblazers in de muur ingebouwd, geisoleerde studio, mooi meubel, zeer goede bekabeling, mackie big knob, nog wat 19" effecten, mac pro met 16gb ram en 2 30" of 2 23" schermen, tweede optie lijkt me gemakkelijker en een macbookpro, goede geluidskaart voor beide en de kennis over al deze apparaten

Dit schreeuwt om foto,s![]()
denk dat je me fout verstaat, het topic is toch je droomstudio he?
met "mijn aangepaste ..." de nieuwe droom, de studio die ik zou willen als geld geen rol speelt, ik heb nl eerder al eens gepost maar ben het daar niet meer mee eens
ofwel maak JIJ een mopje

vergeet dit maar, de ideale studio kan ik niet opschrijven. Deze zou toch bijna elke dag veranderen. Of hoe meer ik te weten kom, hoe vreemder sommige keuzes zouden gaan kijken. Zo plaatste ik eerder in dit topic een post waarin ik zei dat ik nog wel een clavia stage 88 zou kopen, waarom? Weet ik niet! (zo'n dingen dus)mijn ondertussen aangepaste, overdreven droomstudio
pioneer djm 800, xone 1d en xone 2d, mackie onyx 1640 (hoofdzakelijk voor de livegebruiken en deze door twee verschillende mixers dan te kunnen varieren.)
solid state logic aws900 (voor die rpijs zal hij wel goed klinken, hopelijk toch naar mijn zin, een hoef ik geen mackie control meer), ms20, juno 106, jupiter 808, sherman filterbank, tr 909, tr 808, moog voyager rack, nord rack 2x, manley compressor, mpc 2500, shure sh 55, midikeyboard, blue bottle micro en akg c12 vr, krk v8's en een v12 (als tweede monitors), logic studio 8, ableton 7, reason 4, adam s2.5a als hoofdmonitor, krk m2-18 als omverblazers in de muur ingebouwd, geisoleerde studio, mooi meubel, zeer goede bekabeling, mackie big knob, nog wat 19" effecten, mac pro met 16gb ram en 2 30" of 2 23" schermen, tweede optie lijkt me gemakkelijker en een macbookpro, goede geluidskaart voor beide en de kennis over al deze apparaten
Behalve een hele hoop gear, bestaat mijn droomstudio ook uit:
- een techneut die het allemaal op elkaar aansluit, alle nieuwste snufjes in de gaten houdt en zorgt dat alles vlekkeloos draait
- een samplefreak die zich alleen maar bezighoudt met het zoeken naar obscure samples (oud vinyl enzo) en die allemaal mooi opneemt, losknipt en voor mij in handige mapjes op m'n harde schijf zet
- een sound-designer die de hele dag bizar vette geluiden programmeert op diverse high-end synthesizers
- een aziatische schone die me zo nu en dan eten, drinken en evt. extra geneugden komt brengen
![]()
![]()
![]()
Vergeet die roady niet!! Tegen rugklachten!
En die aziatische schone moet behalve schoon ook mooi zijn en goed kunnen zingen natuurlijk!!!