Jouw droomstudio

Oja mijn droomstudio....... een stel jackpluggen in me kop, CV, gate enzo. Die dan allemaal connecten in me kop zodat ik alles braingestuurd kan sequencen........:okdan:

mooi,
ik laat het zand wel in m´n kruipruimte liggen.
geef maar een gil als het af is.
het is toch wel altijd mooi weer he´?
:biertje:

Oh ja,... Mijn droomstudio,..

Op een berg,.. aan een baai,..met uitzicht over een gigantisch meer,.. staat een grote gelijksvloerse houten co2-neutrale bunalow,.. met 40 grote kamers met een veranda rondom en een grote serre.
Op de mooie eikenhouten vloer liggen overal van die zachte 70's hippiekleedjes,.. veel zitzakken en in de
main lounge staat een 30 meter strekkende loungebank met van die fluffy plofkussens waar je heerlijk in wegzakt maar waar je ook lekker rechtop in kunt zitten. De open haard knispert gezellig maar dat is meer voor de sier want het is overal behaaglijk warm vanwege de hightech airco

De koelkast en de bar zijn altijd goed gevuld!
Iedere dag komen er allemaal mooie lieve ruimdenkende openhartige artistieke mensen . Sommigen blijven een paar daagjes anderen komen even langswippen en er zijn er wat die inwonen.
We ontbijten gezellig met z'n allen en we praten over koetjes kalfjes en alles behalve voetbal en Geert Wilders.

In de tuin staat de oude tot studio omgebouwde sterrenwachterstoren.

Daar staan twee dikke gelinkte pc's ,.. twee full hd beamers met een projectiewall,..met Reason rewired in Ableton. studiologic keys,..Remote xl2,. en apc40
Wat analoge vintage gear en wat digitaal spul,.. en iedere week komt er wat nieuws en geef ik wat ouds weg aan het jongste nieuwe forumlid ofzo.
Een goede ongecompliceerde cleane tafel met voldoende randapparatuur en goede monitoring.
Aangrenzend is de geisoleerde recording booth waar je de hele dag naar hartelust kunt jammen. Er staat een goede sonor kit maar ook een nieuwe vdrum,. rhodes,. wurlitzer,. hammond,. jupiter8,..cs80,..fender,. gibson,. rickenbacker en alles natuurlijk met voldoende backline en randapparatuur.
Als iets er niet is dan wordt het even uit de opslag gehaald.
En wonderlijk genoeg is alles draadloos!!!!
Daar maken we muziek zonder consessies,. er wordt geen rekening gehouden met publiek maar we maken alleen wat we zelf fijn vinden om te horen en te maken.
Na het beoefenen van de fijne kunsten wordt er bourgondisch gegeten en daarna wordt er gespeeld en gerelaxed.
Tennisbanen,.. zwembad,..basketbalveldje,.. kunstijsbaantje,.. lan-party,.. sauna,.. turks stoombad,. pooltafels,.. pinballs,. vintage uprights,.. voor elk wat wils!
Moe en voldaan gaan we dan nog even in de lounge wat acoustische klanken ten gehoren brengen en als de dag gedaan is gaan we voor het tandjes poetsen en slapen gaan met z'n allen nog even buiten onder de sterrenhemel naar het noordelicht kijken!

Terwijl we slapen komen kaboutertjes alles schoonmaken en bijvullen!!!

Mocht dit alles na een tijdje nou toch gaan vervelen staat er aan het strand ergens op de bounty islands een exacte kopie van dit optrekje!!!! maar dan van bamboo met een rieten dak!
:baco:

mijn droomstudio is elke nacht weer anders... dan fantaseer ik ongeREMt... maar ik hoop tevens ende ook dat mario010 mij en gemm een keer invite in zijn kaboutermaintained studio nutuulk :L
Bij jou staan de mooiste dingen in de kast...:D :Z 8o)
ah, vandaar dat je 12 minuten later een thread er over hebt gestart :D

mijn droomstudio is elke nacht weer anders... dan fantaseer ik ongeREMt... maar ik hoop tevens ende ook dat mario010 mij en gemm een keer invite in zijn kaboutermaintained studio nutuulk :L

Wanneer t zover is zijn jullie zeker uitgenodigd,.. Gem mag zelfs z'n drieduizendtweehonderdennegentien pantoffelvolpiesende katten meenemen. :D
Die neemt ie dan gewassen, geknipt, geschoren en welopgevoed mee terug!
:baco:

1 Studer 16 sporen tape deck
1 mooie analoge mixert met 6aux(effect send return)
1 muur vol serge modular
1 mac beth m5
1 cwejman s1 mkII en alle modules
Alle wiard modules
1 TR-808
1 CR-78
1 polivoks
1 ritm 2
1 Vermona drumsynth mkIII
Alle moogerfoogers+nog 1 CP-251
1 Telemark (analog solutions)
1 platen schrijver(vinyl)
En natuulk me eige crap die ik nu heb

Laatst gewijzigd:
mijn droomstudio heb ik al....

ik kan behoorlijk goed mijn ideeen uitwerken met de juiste gear dus ik heb niet meer nodig

ah, vandaar dat je 12 minuten later een thread er over hebt gestart :D

Tja belofte maakt schuld....ik heb het tegen VCOVCA gezegd dat daar het laatste nog niet over was gezegd.....:D

een droomstudio... das een goeie.... ik zou wel iets van een mobiele geluidsdichte kamer (soort opblaasbaare tent, ja met een muur van lucht waar de moleculen geen geluid door laten ofzo..:) wilen hebben. Wel 1 met climate-control dan graag.

Kwa apparatuur gewoon de essential things, niet te veel... beetje overzichtelijk in een rack van pakweg 2 meter hoog en mooi mac met 2 schermen.

Back