100%
If its broke don't fix it
Had dat nou niet gezegd van dat smakken. Ik kan op niks anders meer letten. Echt te irritant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door brz
Heb het filmpje na een minuut maar uitgezet, die gast smakt irritant hard.......
Machine ziet er mooi uit, maar het is echt teveel geld voor wat je krijgt.
Origineel geplaatst door Acidfever
Ach de 1 koopt een Moog Little Phatty....de ander een exotisch filter......
>>In dit voorbeeld ben je in beide gevallen bekocht, die moog is ook veelste duur voor wat het is.
Welke electronische bak is er nou niet te duur voor wat je krijgt? Een Culture Vulture kost bijvoorbeeld ook iets in die richting en die heeft echt niet meer functionaliteit.
>> Voorbeelden te over, bijv een doepfer a-100, een dot.com modulair, future retro spullen.
Zoals ik al zei dit zijn zeer zeldzamen en exotische bakken en die kosten nu eenmaal veel.
>>Dat begrijp ik ook wel, 1499 is gewoon veel geld (voor dat geld kan er toch ook wel een oscilator in met een env) en afgaande van z'n demo's (o.a. die 15 minuut drumloop) hoor ik het er niet vanaf...
Een Manley Pultec EQ kost ook bakken geld....nog wel duurder dan een Chippmann. En dat is ook maar een 3 band EQ. Dat is dan ook teveel geld voor wat je krijgt. Wat je krijgt is echter wel een retevette vintage EQ die je sound merkbaar zal verbeteren. Vraag maar eens rond naar mensen die zo'n exotische bak hebben...die zweren erbij.
Nog een voorbeeld is de UREI 1176 Compressor. Ook belachelijk duur maar 1 van de meer gerespecteerde analoge compressoren op de markt.
Het is gewoon een andere markt dan de betaalbare synth/filter markt.
Origineel geplaatst door brz
Heb het filmpje na een minuut maar uitgezet, die gast smakt irritant hard.......

Origineel geplaatst door metatron
1499 €.![]()
Ik hou het wel bij herman.
Sjoe wat een schandelijke prijs, daar koop je een vette analooge synth voor waarmee je met geluk ook nog een extern signaal door de filter kan jassen.

Origineel geplaatst door kefkekeyser
Heeft hier iemand dat ding? En - ik durf het bijna niet vragen - kan je wat er daar in die demo wordt gedaan ook met software (bv Reason) doen? [/B]