DJ JEAN heeft SKILLZ

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mostatic

Just Dope Music Baby!
LOL,

Heb HIER naar zitten kijken.
Vervolgens zijn er een aantal remixen over deze nutteloze uitspraken van de skillzzzz master himself gemaakt.

Die kun je hiero vinden. Ook op een ander forum kun je nog meer remixen horen, die staat hier dus.

even een klein mp3 tje in elkaar gezet.

Attachments

• sound 3.mp3
    163,4 KB · Bekeken: 71
ik heb ooit ergens een verhaal gelezen over DJ jean waar ie met z'n stropdas de naald van de draaitafel afzwiepte tijdens een scratch-wedstrijd in een disco in Utrecht.......:duivels:

Z'n producties worden door de clubheads gemaakt. Tenminste toen hij nog hits had. Net zo creatief als tietso zeg maar.

Zo arrogant he... Dat is nou echt jammer. Het is wel een goede DJ, maar om dan ook tiesto aan te gaan vallen, vind ik gewoon niet kunnen. Zegt ie dat iedereen hem moet respecteren, loopt ie z'n collega lekker af te zeiken. Hij en tiesto zijn allebei gewoon zielige merknaampjes. Respect the skillz, haha.
Hij komt op mij ook heel dom over. Of hij acteert dat, of hij is onder invloed van iets. Ach ja, DJ Jean...

Origineel geplaatst door Bubbles
Zo arrogant he... Dat is nou echt jammer. Het is wel een goede DJ, maar om dan ook tiesto aan te gaan vallen, vind ik gewoon niet kunnen. Zegt ie dat iedereen hem moet respecteren, loopt ie z'n collega lekker af te zeiken. Hij en tiesto zijn allebei gewoon zielige merknaampjes. Respect the skillz, haha.
Hij komt op mij ook heel dom over. Of hij acteert dat, of hij is onder invloed van iets. Ach ja, DJ Jean...

Ach joh, dit moet je niet te serieus nemen, ik vond het interview geweldig :dubbel:

Bericht door een moderator:
Gaan we alweer mensen lekker makkelijk af zitten zeiken?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back