SpaceAgent202
Sinds 2001
Ik weet even niet waar ik het moet plaatsen want er is geen apart forumonderdeel voor dit soort zaken.
Bij het intensief bladeren door het forum kom ik met enige regelmaat foutmeldingen tegen zoals hieronder of foutmeldingen die hier nogal op lijken:
Worden weergegeven op een compleet witte internet explorer pagina met enkel de foutmelding. Na een "back" in je browser en het opnieuw posten van je berichtje, of op andere momenten het "refresh"-en van de pagina, zorgt dat je uiteindelijk toch weer op de goede bladzijde terecht komt. ** maar het hoort niet! **
Ik weet niet wie het beheer heeft over de server en wie de admin op dit moment is, maar ik denk niet dat dit de bedoeling is
hope that I can be of some help.
edit: "zeer regelmatig" veranderd in "met zekere regelmaat" --> en jawel dit is edit nummer 2 want ik kreeg de foutmelding weer
Bij het intensief bladeren door het forum kom ik met enige regelmaat foutmeldingen tegen zoals hieronder of foutmeldingen die hier nogal op lijken:
Fatal error: Cannot redeclare stripslashesarray() (previously declared in /www/websites/synthforum.nl/forums/global.php:31) in /www/websites/synthforum.nl/forums/global.php on line 31
Worden weergegeven op een compleet witte internet explorer pagina met enkel de foutmelding. Na een "back" in je browser en het opnieuw posten van je berichtje, of op andere momenten het "refresh"-en van de pagina, zorgt dat je uiteindelijk toch weer op de goede bladzijde terecht komt. ** maar het hoort niet! **
Ik weet niet wie het beheer heeft over de server en wie de admin op dit moment is, maar ik denk niet dat dit de bedoeling is
hope that I can be of some help.edit: "zeer regelmatig" veranderd in "met zekere regelmaat" --> en jawel dit is edit nummer 2 want ik kreeg de foutmelding weer
Laatst gewijzigd: