dsf Forum foutmeldingen. Wat Is Er Mis

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SpaceAgent202

Sinds 2001
Ik weet even niet waar ik het moet plaatsen want er is geen apart forumonderdeel voor dit soort zaken.

Bij het intensief bladeren door het forum kom ik met enige regelmaat foutmeldingen tegen zoals hieronder of foutmeldingen die hier nogal op lijken:
Fatal error: Cannot redeclare stripslashesarray() (previously declared in /www/websites/synthforum.nl/forums/global.php:31) in /www/websites/synthforum.nl/forums/global.php on line 31

Worden weergegeven op een compleet witte internet explorer pagina met enkel de foutmelding. Na een "back" in je browser en het opnieuw posten van je berichtje, of op andere momenten het "refresh"-en van de pagina, zorgt dat je uiteindelijk toch weer op de goede bladzijde terecht komt. ** maar het hoort niet! **
Ik weet niet wie het beheer heeft over de server en wie de admin op dit moment is, maar ik denk niet dat dit de bedoeling is :z hope that I can be of some help.

edit: "zeer regelmatig" veranderd in "met zekere regelmaat" --> en jawel dit is edit nummer 2 want ik kreeg de foutmelding weer

Laatst gewijzigd:
ik denk het niet. mijn pc is perfect getuned.
dat bla met stripeslashedarray blijkt na even snel zoeken een datafunctie met cookies.

jippie nu heb ik wel een beveiliging van hier tot tokyo maar de cookies van het synthforum worden zeker toegelaten anders kan ik hier niet posten tenslotte.
ik denk dat het een serverfoutje is eerlijk gezegd

't Gaat nog steeds goed bij mij hoor. Zelf heb ik ook nog zo'n ding als Norton Internet Security op mijn laptop maar heb geen problemen met het forum.

ik heb de voorloper van nis. atguard.
maar dit is een forum-aangelegenheid, want krijg zo'n foutmelding enkel en alleen hier, en meestal alleen als ik snel antwoord geef op een draadje, wat ik vervolgens bewerk en de wijzigingen weer verstuur.

over het algemeen gaat het trouwens wel goed, maar niet altijd

Het doet me eigenlijk een beetje denken aan global.asa en ASP.

Misschien is het voldoende om ff uit te loggen (uit het forum, niet je pc). De server beeindigt dan de sessie met jouw browser.
Dan gewoon opnieuw inloggen, je start dan een nieuwe sessie met de server.

Als je uitlogd dan wordt ook de cookie(s) van het forum gewist. De volgende login zorgt wel voor een vers koekje 8P

Laatst gewijzigd:
maar... ik heb net 2 uur geleden heel mijn systeem krakend vers geinstalleerd en opgestart! met een compleet leeg internet explorer mapje dus :)

Dit ligt niet aan je computer. Het is een fout op de server. Ik pb je eventjes.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back