ik vond het in het begin meer lijken op een soort up-tempo depeche mode achtig introtje met zo'n bubblegum synth melodietje , maar als er wat meer drumgeluiden bij komen wordt het idd d&b. I luister 'm op m'n koptelefoon dus ik kan niet echt beoordelen hoe vet de bas is, maar op zich klinkt het wel goed. De melodie past misschien niet echt in het genre en het klinkt sowieso een beetje flauw. Dat stukje vanaf 1.10 met die pad-achtige sound vind ik dan weer beter passen. Vanaf 1.20 gaat de beat ook wat meer swingen en dat klinkt zeker goed.
Qua arrangement is het nog een beetje onsamenhangend vind ik, maar over het algemeen zeker niet slecht.
deze track is te druk naar mijn idee. Er zitten wel geode elementen in, maar je wordt teveel afgeleid door allerlei percussie en pad geluiden.
Ik mis meer stukken zoals bij 3.00; daar is eindelijk een relaxed bass geluid met de drums.
alleen het resotrommelachitg dingetje gaat na een tijdje irriteren, voor de rest best vet hoor dacht ik.. als dat trommeldingetje eruit is heb je in het midden ook iets meer rust misschien, dat zou lekker zijn. als de eerste keer die akkoorden erin komen denk je echt ... vet, maar dan kabbelt ie daarna een beetje verder en dat vind ik jammer.. hij moet ook ergens gewoon robuust beuken zijn lijkt me.
ga die andere ook ff luisteren
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.