Hardcore from the darkforce

The Darkforce

There'll be no order
Laatst gewijzigd:
Failed.jpg

Sorry dude, kon t niet beluisteren. :frons:

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Failed.jpg

Sorry dude, kon t niet beluisteren. :frons:

nu wel volgens mij

(en mn track is helaas ingekort zal wel vanwege de grote zijn iemand ideeën waar ik wel onglimiteerd tracks kan uploaden??)

Intro is lekker, kick van het intro zou ik iets zachter zetten zodat als je de normalen kick er in gooit het wat lekkerder los gaat.
Lekker duister voor de rest, mooi opgebouwd naar de melodie toe. Geluidje wat je er dan bij 1.44 er in gooit zou ik veranderen voor een zwaar duisteren string, het is niet helemaal verkeertje maar je gooit het nummer helemaal om, het had net zo`n lekker duister sweertje en nu word het meer zo`n Partycore nummer.

Voor de rest wel oke, sucses.

Ik vind de drums lekker strak en goed dik afgemixt en het intro is ook niets mis mee, maar ik ben een beetje uitgekeken op die juno-achtige jengelleads. Aan de mix zou ik niets meer doen denk ik.:koffie:

Af en toe een beetje slordig, jammer, wat nauwkeuriger en de track heeft een hogere waardering. En de track loopt niet af, het is niet volledig!

Voor de rest is de track prima. overtuiging zit erin met mooiie melodie lijnen.

-Ga zo door!

8/10

bedankt voor de reacties

bas en metatron --> ik ga proberen de track zonder melodie te maken
chosenminder --> dat is het probleem bij soundclick hij is af maar past er niet op

Origineel geplaatst door The Darkforce
chosenminder --> dat is het probleem bij soundclick hij is af maar past er niet op

Probeer hier eens je mzueik te uploaden :

Meer mogelijkheden

Je kan daar 10 tracks posten met elk een 20 mb limiet. Direct linking en promotie, kijk zelf.

Back