Je favoriete VST Synth

Origineel geplaatst door phochos
Ik gebruik van Magix een aantal pakketten (Studio 2006 en Studio 2007XXL, Techno&Trance). Heb nu ook de Korg Legacy en heb voorheen Cubasis VST gebruikt.

Weet iemand of je met de Korg MS20 Controller ook andere pakketten zoals de Moog Modular V of de ARP2600V kunt aansturen?

Alvast dank voor de moeite.

Phochos:dj:

Natuurlijk kan dat Phochos. Het is een kwestie van programmeren. Je zal in het geval van de Moog Modular wel wat knoppen te kort hebben. ;)

Sylenth1
Z3ta
NI Kontakt, Battery, Absynth etc...
Ohmforce Ohmboys, Quad Frohmage, Oddity, Ohmygod, etc..
Korg Legacy
Moog Modular
Minimoog
Rob Papen Albino, Blue en Predator
Motu Mach Five (2), Ethno Instrument
Minimonsta
Vanguard

Korg legacy FX
Glaceverb
Ambience
Kjearhus Classic Reverb, Phaser, Filter, etc...
Camelphat, Camelspace, etc...

en nog een rijtje plugs en fx die ik af en toe gebruik...

Maar m'n PC begint zo te flippen dat ik op dit moment bijna niks kan editen of hij knalt door de buffer heen... (beestje is ook al 7 jaar oud... :halleluja recept)

Als je bij de Minimogue zit zou ik die Arppe 2600 ook nog even gratis meepikken.
Zeker zo mooi als die Mini en misschien nog wel beter ; ) CPU-verbruik is wel erg hoog en de presets zijn slecht.
Klankmatig de mooiste gratis VSTi en ik maak er wel erg veel reclame voor hier.

Vanguard, Nexus, V-Station, Sylenth1 en Predator.

Arturia Minimoog V, Sylenth 1, Predator.

Ik vind overigens de Sylenth1 en Predator wel wat van elkaar weg hebben. Minimoog gebruik ik niet zo heel veel, eerst een nieuwe compu..

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
De Nexus van ReFX, een diamantje! Supergeluid, grote presetbanks. Heeft echt een hoop van mijn nieuwe nummers geinspireerd. Hij is alleen een tikkeltje zwaar voor je proccessor. En natuurlijk Rob Papen Albino.

ik ben hem nu ook aan het uitproberen, goed geluidje zit erin. Alleen krijg echt wel het idee met Nexus dat de kunst van het muziekmaken een beetje verloren gaat. De samples zijn gewoon te goed.

Voor m'n hardcore tracks voornamelijk aan het kloten met

- Pro 53
- Z3ta
- Vanguard

Maar kan toch echt bijna geen lekkere hardcore leads eruit persen, pro 53 geeft wel wat lekkere scheuren maar ik vind ook nooit presets met perspectief waar ik iets moois uit zou kunnen maken maargoed blijven doorgaan haha

Origineel geplaatst door Peso
Voor m'n hardcore tracks voornamelijk aan het kloten met

- Pro 53
- Z3ta
- Vanguard

Maar kan toch echt bijna geen lekkere hardcore leads eruit persen, pro 53 geeft wel wat lekkere scheuren maar ik vind ook nooit presets met perspectief waar ik iets moois uit zou kunnen maken maargoed blijven doorgaan haha

http://www.refx.net/?page=Claw

Ik zie dat je Vanguard al hebt. Maar knal eens wat Claws onder elkaar. Moet toch wel lukken lijkt mij!?

't meeste gebruik ik toch wel de HYPERSONIC, denk ik.
(Maar de absynths zijn ook super)

8o)

Mijn favorieten op dit moment:

* MinimogueVA
* 4Front Piano Module
* Nanotron 2

En het leukste is, ze zijn allemaal gratis.

Back