[TRACK] soundwave

Hele zware bas waar ik behoorlijk wat irritant geklik bij hoor - hoort dat zo of is dat een stuk sample dat er eigenlijk af moet?

Begin @ 0.41 doet wel behoorlijk aan Flight 643 denken ;). Hihats vallen wegens de compressie helaas wat weg, rest van de percussie (shaker) ook - misschien wat proberen uit te balanceren?

Na je vocal (die zou ik met de EQ wat proberen te blenden) komt de lead eigenlijk weer te snel binnen. Misschien even wachten? Verder - weer dat 643-gedoe, jammer eigenlijk. Reverb klinkt wat metalig, misschien wat aan fixen. Vocal komt weer - op zich is het een paar keer laten stuiteren best leuk, alleen is de algehele toonsoort van je track misschien wat te laag.

Potentieel, dat wel. Ik zou alleen zeker wat doen aan de opbouw, en ik zou het wat minder een kloon-van-643 laten lijken.

www.synthforum.nl > Muziek algemeen > Tracks > [TRACK] soundwave

www.synthforum.nl > Muziek algemeen > Tracks > [TRACK] soundwave

not my cup of tea......
gouwe oorbellen trens...zou tien jaar geleden al niet vernieuwend zijn geweest.
niet lullig bedoeld.

Hele zware bas waar ik behoorlijk wat irritant geklik bij hoor - hoort dat zo of is dat een stuk sample dat er eigenlijk af moet? Begin @ 0.41 doet wel behoorlijk aan Flight 643 denken . Hihats vallen wegens de compressie helaas wat weg, rest van de percussie (shaker) ook - misschien wat proberen uit te balanceren?

Na je vocal (die zou ik met de EQ wat proberen te blenden) komt de lead eigenlijk weer te snel binnen. Misschien even wachten? Verder - weer dat 643-gedoe, jammer eigenlijk. Reverb klinkt wat metalig, misschien wat aan fixen. Vocal komt weer - op zich is het een paar keer laten stuiteren best leuk, alleen is de algehele toonsoort van je track misschien wat te laag.

Potentieel, dat wel. Ik zou alleen zeker wat doen aan de opbouw, en ik zou het wat minder een kloon-van-643 laten lijken.

Vette feedback, daar heb je wat aan, ik moet de hihats denk ik niet langs de compressor laten lopen. En ik vind zelf dat 643 gedoe wel een beedje meevallen maar weet wat je bedoelt!=) . en die klikjes, moet ff zien wat dat doet, heb de bas zowiezo met te veel laag geequalised. Maar nog een keer, thnx voor de opbouwende kritiek, unlike sommige andere mensen in dit topic

:L

Hele vette track maar ik ben het met yoozer eens dat die klikken in het begin weg moeten (of minder)

:dj: :mega:

ik heb de klikjes er uitgehaald, had m namelijk op mijn laptop gemaakt. niet echt goed geluid enzo. zal binnenkort wel ff een nieuwe versie plaatsen

Laatst gewijzigd:
Back