goeie suggesties voor een effectenbakje ?

microphlexx

Affected user
Heeft iemand goeie suggesties voor een effectenbakje tegen een degelijke prijs???Moet zeker reverb opzitten en stereo kunnen maken.????????????????????????

8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o)

Wat is een degelijke prijs?

300 euro?

Een DP4 klinkt wel leuk :)

Anders heb ik nog wel een Lexicon LXP1 voor je, mooie reverb en delay's!

plaatje

Attachments

• m300_front.jpg
    m300_front.jpg
    16,5 KB · Bekeken: 106
Ik zou gaan voor de Lexicon MPX550, 300nogwat euro. En ja, altijd leuk met dit soort threads: wat is een schappelijke prijs *voor jou*?

Wat zijn leuke effect modules met een leuke distortion/overdrive/tube modeller erin? 150-200EUR...
Binnenkort moet mijn nieuwe AcidLab BassLine een beetje vuiler gaan klinken: want vies is lekker!

Line6 Pod of PodXT, je krijgt er opeens een heel andere synth bij ! Wat zeg ik, wel 10 ! Moet het in een rek neem dan de Pro versie (=zonde van het geld).

Ik zou gaan voor een

Ik zou gaan voor een

Ensoniq DP4(+).Super effectenbak met een bijna analoge klank.
4FX in 1 voor een tweedehandsprijs van 350-400 euro.
Ik heb de mijne (een DP4+) in amerika gekocht voor alles bij elkaar incl. verzenden en invoerrechten 210 Euro.
Klinkt velen malen beter dan een Lexicon MPX1.

Net als Sjaak zeg ik: TC M300; echt supermakkelijk in gebruik en klinkt gewoon prima.. Kost nieuw al weinig, en 2e hands heb je ze voor zo'n 150,- :okdan:

Een M-300 is inderdaad een effectenbak met een prima reverb en goede bediening voor een redelijke prijs. Bakkies die ook een lekkere reverb voor een goede prijs hebben: Lexicon LXP-1 of LXP-15. Niet zo goed voor reverbs, maar wel voor andere fx: Ensoniq DP-2/DP4/DP-4+.

Dank je

Dank je

8o) dank je voor de suggesties zal het in beraad nemen...8o)

Re: re

Re: re

Origineel geplaatst door spycell
Heeft iemand goeie suggesties voor een effectenbakje tegen een degelijke prijs???Moet zeker reverb opzitten en stereo kunnen maken.????????????????????????

8o) 8o) 8o) 8o) 8o) 8o)

Wat wil je er nog meer op hebben?
Wat wil je er niet op hebben?
Moeten die FX tegelijk kunnen?
Serial/Parallel?
Hoever wil je de FX kunnen aanpassen?

Heb zelf een DigiTech StudioQuad (niet te koop, ik noem het gewoon als voorbeeld). Die kan met vier IN's en vier OUT's vier effecten tegelijk produceren. Kan ook achter elkaar op één kanaal, of van vier naar één. Heeft mogelijkheid om parameter door controllers te laten beinvloeden. Wat-ie dan weer niet heeft is compressors, distortion, vocoder.
Je betaald er wel naar.

Re: Re: re

Re: Re: re

Origineel geplaatst door dramklukkel
Wat wil je er nog meer op hebben?
Wat wil je er niet op hebben?
Moeten die FX tegelijk kunnen?
Serial/Parallel?
Hoever wil je de FX kunnen aanpassen?

Het moet zeker niet het van het zijn ik had gedacht aan iets rond de 200 euro daarrond.Het is mijn eerste effectenbakje ik weet niet wat je daar allemaal in hebt ik heb er denk ik zelfs nog nooit een gezien maar als ik er een bak of 2 kan op aansluiten en er zit reverb en nog wat andere effectjes is dat voor mij meer dan genoeg.

Back