freekcoppens
Ingeburgerd
Re: Re: Alpine
Hey Sander,
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Constant een piep in je oren. Heb dit een half jaar opgelopen maar ik was er een beetje aan gewend geraakt. Nu afgelopen zaterdag weer in die tent gedraaid en nu is de piep wat harder
. Ik moet volgende week naar de KNO arts maar die raadt me natuurlijk af door te gaan met draaien. De piep stoort me nu wel tijdens het les volgen op school en slapen. Draai jij gewoon altijd, ondanks die piep die je hebt (en die dus erger kan worden). Draai je met filters etc???
Grtz Freek
Origineel geplaatst door sander
Ik heb die ook gebruikt. Ik heb ze een aardig stuk ingekort zodat je ze amper meer ziet zitten.
Maar ik heb ook een keer een stel te kort gemaakt waardoor je makkelijk de filter uit je oor trok ipv de dop. Steeltje heeft geen effect opr de demping.
Hey Sander,
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Constant een piep in je oren. Heb dit een half jaar opgelopen maar ik was er een beetje aan gewend geraakt. Nu afgelopen zaterdag weer in die tent gedraaid en nu is de piep wat harder
. Ik moet volgende week naar de KNO arts maar die raadt me natuurlijk af door te gaan met draaien. De piep stoort me nu wel tijdens het les volgen op school en slapen. Draai jij gewoon altijd, ondanks die piep die je hebt (en die dus erger kan worden). Draai je met filters etc???Grtz Freek