leuk muziekje met sax

Te gek man!
Je hebt er duidelijk een boel tijd ingestoken!
Dat je dan nog tijd hebt voor zo'n forum?

Ook zo leuk dat je 'em kan downloaden, kan ik er lekker samples uitpulken voor mezelf
maar je kan je tijd beter gebruiken met nog meer muziek maken,
technische tips krijg je dan wel van mij.

Te gek man!
Je hebt er duidelijk een boel tijd ingestoken! :D

Misschien iets te veel tijd, want het blijft maar doorgaan, zonder duidelijk doel.

Voor de rest wel aardig gedaan. Alleen vond ik die beat die erbij kwam wat een anti-climax.

Origineel geplaatst door apollo
Alleen vond ik die beat die erbij kwam wat een anti-climax.

dat is juist de kloe!

Het is uiteindelijk een soort dieptebom op 111 Bpm
Eerst denk je .... eigenlijk niks
en dan ineens boem!
Maar goed ik heb het wat minder eentonig en saxofonig gemaakt

Het is urban psy jazz dan maar

http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=561620&t=143

maar die beat gaat d'r niet uit!

8>

Te gek man, die avatar!
Dat je dan nog tijd hebt voor zo'n forum?

Wel jammer dat je 'em niet kan downloaden; AcidPlanet is toch maar irritant, eigenlijk.

Dus.

Nou ja, het is een lekker nummer. Goede lounge, lekkere sfeer. Beetje moeilijk om er meer over te zeggen aangezien het zo lang is (ik ga het niet drie keer luisteren of zo...). Misschien ook wel iets té lang, van de andere kant is het wel lekker als het wat meer op de achtergrond zit. De overgang rond 9:00 is cool. Mooie opbouw en hoe het dan uit elkaar valt. Het stuk daarna vind ik wel weer erg lang. Het zou misschien gaaf zijn als je dan het stuk voor de overgang weer oppakt en daarmee eindigt.

Tenslotte: ik vind het hoog redelijk schel klinken en het laag vrij dof. Is dat bedoeld of ligt het aan AcidPlanet?

Te gek man, die avatar!

valt wel mee hoor gewoon schaap met vleugels!

8o)

Wel jammer dat je 'em niet kan downloaden; AcidPlanet is toch maar irritant, eigenlijk.

Ja, ik ben bezig met betere oplossingen, maar pc/internet versus mij is een klein rampje tot nu toe.
Ik ben ook al in de here (jezus welteverstaan) maar de vriend die mij ermee wou helpen is nogal gelovig en ziet dat niet zitten ....

Tenslotte: ik vind het hoog redelijk schel klinken en het laag vrij dof. Is dat bedoeld of ligt het aan AcidPlanet? [/B]

Ja kan kloppen, het is een wma bestand, en ik vind de wav sowizo heel anders klinken.

Maar iig bedankt voor de opbouwende kritiek, daar kan ik wel wat mee!

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
zelf ingespeelde sax?

Wazzut maar waar!
Ik kan niet alleen niet sax spelen maar al zou ik het kunnen; niet zo goed!
Ik bedoel:
Van alles was het inspelen van die partijen het makkelijkst, een geweldig improvisatie-instrument zo'n sax.
Alleen onhandig dat er geen volumeknop op zit als je s'nachts ineens inspiratie hebt.
Ik ben overigens niet echt een purist wat ruis e.d. betreft, maar dof = niet tof!
Ik denk dat het meer iets met fase is eigenlijk, en misschien is dat wel de bedoeling geweest maar beetje overdreven.

Leuk nummer. Die beat erbij vind ik juist leuk. Ik zou persoonlijk alleen die beat met die attack weglaten, en het houden bij die subtielere beat met minder attack. en ik zou meer toe de jazzy point blijven en de electronische uitstapjes er uit laten. Als laatste zou ik hem een stuk korter maken. Kan ook prima als je de electronische stukken weglaat. Maargoed misschien verdwijnt de opzet die je met deze track had dan wel helemaal. Succes ermee.

Back