Havelock
I Love Synthesizer Sound!
Hallo synth forum leden (en niet leden)
Ik was laatst een cd zaak binnen gegaan om te vragen of er een dvd was van...
Jean micheal Jarre.
En de verkoper ging even in de pc kijken en zij helaas die heeft hij nog niet, en ik zij jammer wie weet komt die nog ?
Paar maanden later ging ik even op bezoek bij me broer in de winkel media markt waar hij werk zaam was(op de tv afdeling).
Toen zij hij tegen mij, ik heb een DVD van jarre in de winkel Liggen.
Maar hij sprak het nog al verkeert uit waar door ik het niet begreep van hem.
Toen hij die DVD liet zien bij de tv afdeling van zijn werk hoorde ik het bekende nummer van Jean Micheal Jarre Aero.
Toen zij ik tegen hem oo dat nummer ken ik maar ik wist even niet zo gouw waar van tot ik die dvd zag liggen.
Toen werd het me al gouw duidelijk dat ik die dvd van hem moest hebben(Jean Micheal Jarre).
Wat me nu zo erg aan spreek aan die DVD is dat ik die temin van mook die ijzere staaf dat je met je handen kan bewegen me aan spreekt.
Wat er ook in voor komt is dat hij een lezer straal kon onder breken daar mee geluid mee kon maken(die verschijnlijk al voor geprogrammeerd is/was).
En natuurlijk de rest van zijn synths en zijn muziek natuurlijk he.
O.A volgs een maat van mij komt brain mee gitaarrist van queen er ook in voor.
Het is gewoon een DVD waar van ik kippevellen van krijg.
Hij is vast wel bij een lokale cd handelaar te krijgen zo niet is hij ook nog wel bij www.bol.com
te krijgen:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Een echte synth lief hebben zal ook vast wel kopen.
Maar hou er rekening mee dat er meer versies zijn een met cd en zonder dus.
Havelock
Ik was laatst een cd zaak binnen gegaan om te vragen of er een dvd was van...
Jean micheal Jarre.
En de verkoper ging even in de pc kijken en zij helaas die heeft hij nog niet, en ik zij jammer wie weet komt die nog ?
Paar maanden later ging ik even op bezoek bij me broer in de winkel media markt waar hij werk zaam was(op de tv afdeling).
Toen zij hij tegen mij, ik heb een DVD van jarre in de winkel Liggen.
Maar hij sprak het nog al verkeert uit waar door ik het niet begreep van hem.
Toen hij die DVD liet zien bij de tv afdeling van zijn werk hoorde ik het bekende nummer van Jean Micheal Jarre Aero.
Toen zij ik tegen hem oo dat nummer ken ik maar ik wist even niet zo gouw waar van tot ik die dvd zag liggen.
Toen werd het me al gouw duidelijk dat ik die dvd van hem moest hebben(Jean Micheal Jarre).
Wat me nu zo erg aan spreek aan die DVD is dat ik die temin van mook die ijzere staaf dat je met je handen kan bewegen me aan spreekt.
Wat er ook in voor komt is dat hij een lezer straal kon onder breken daar mee geluid mee kon maken(die verschijnlijk al voor geprogrammeerd is/was).
En natuurlijk de rest van zijn synths en zijn muziek natuurlijk he.
O.A volgs een maat van mij komt brain mee gitaarrist van queen er ook in voor.
Het is gewoon een DVD waar van ik kippevellen van krijg.
Hij is vast wel bij een lokale cd handelaar te krijgen zo niet is hij ook nog wel bij www.bol.com
te krijgen:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Een echte synth lief hebben zal ook vast wel kopen.
Maar hou er rekening mee dat er meer versies zijn een met cd en zonder dus.
Havelock