speaker Spikes: waar in Utrecht?

olafmol

[EXPANSIONS]
waar kan je in de stad Utrecht het goedkoopst/best spikes voor m'n monitors kopen? tnx!

Olaf

Re: speaker Spikes: waar in Utrecht?

Origineel geplaatst door olafmol
waar kan je in de stad Utrecht het goedkoopst/best spikes voor m'n monitors kopen? tnx!

Olaf

Heb jij monitoren waar je ze al in kan draaien? of moet je daar zelf in gaan boren enzo??
Ik wil namelijk ook wel spikes onder mijn setje, maar ik durf niet zo goed te boren :D.

Mocht je dus gaan doe-het-zelven, ben ik benieuwd naar je bevindingen :).

Re: Re: speaker Spikes: waar in Utrecht?

Re: Re: speaker Spikes: waar in Utrecht?

Origineel geplaatst door Mikula
Heb jij monitoren waar je ze al in kan draaien? of moet je daar zelf in gaan boren enzo??
Ik wil namelijk ook wel spikes onder mijn setje, maar ik durf niet zo goed te boren :D.

Mocht je dus gaan doe-het-zelven, ben ik benieuwd naar je bevindingen :).

ehhh? nee joh gewoon van die kegeltjes die je onder je monitors zet...nix boren of draaien

Origineel geplaatst door Alex Omega
3 spikes per speaker?

ken je alleen winkels waar ze nog maar 6 spikes verkopen? ;)

Origineel geplaatst door Alex Omega
3 spikes per speaker?

nee, 1

:D

leuk detail... iets ondersteunen met 3 punten is de ideale ondersteuning. Dit heet het kinematisch principe. Als je er vier onder zet is het overbepaald! Echter, tafels, stoelen, etc etc hebben wèl vier poten, omdat dat stabieler is..

R

zo'n lastige vraag????

Re: Re: Re: speaker Spikes: waar in Utrecht?

Re: Re: Re: speaker Spikes: waar in Utrecht?

ehhh? nee joh gewoon van die kegeltjes die je onder je monitors zet...nix boren of draaien

Oww ja, die bestaan ook nog :).

Re: speaker Spikes: waar in Utrecht?

Olaf

uhhhhh spikes bij de sportwinlel rennuh:bekdicht:

je zou audiac in n-gein kunnen bellen =importeur van div high-end shit ,
[ik heb daar gewerkt =...erg relaxte peer/kerel]
misschien heeft tie er heeeel veeeel liggen,...in zn magazijntje
misschien kunje ze daar een stuk goedkoper krijgen dan raf staff en wilbert bij mekaar

tip toch,...groet
:eureka:

ik heb ze wel eens gezien, voor die gekke sony speakertjes. Maar hoe zet je het neer zonder te bevestigen?

je kunt je monitors toch ook mooi op die "kussentjes" zetten die je kunt kopen bij feedback oid

De spikes die ik heb gehaald zijn prima en die hebben gewoon een flinke plaklaag zodat je ze onder de monitors kunt plakken. Je moet wel heeeel hard trekken wil je er weer afhalen...
Maar niks hoeven boren of schroeven nee

Bij Conrad hebben ze een setje van 4 zwarte of zilver kleurige spikes. Ik heb zelf ook zo'n setje, degelijk spul en goed te betalen (13.95 per 4).

Back