synthmann
Ouwe rot
1350 voor een andromeda, het moet niet gekker worden...maarrrr... het punt is natuurlijk wel dat ze al een tijdje voor net boven de 2000 nieuw te koop zijn. en als de mensen die em voor die prijs hebben gekocht em verkopen dan snap ik dat ze 1500 ofzo een nette prijs vinden om er nog voor te krijgen. voor diegenen die 3000 of meer betaald hebben (4000 zelfs bij de introductie, toch?) is dat natuurlijk geen reele 2dehands verkoopprijs.
ik vond de prijs bij introductie ook te hoog maar heb uiteindelijk een jaar of twee geleden de knoop doorgehakt toen ie rond de 3k euro zat. vond ik toen en nette prijs en toen gingen de geruchten sterk (met de perikelen rond Alesis) dat ie snel aan het eind van de productie zou komen en heb ik er eentje gekocht. dat het vervolgens gewoon cash cow van Alesis/Numark zou worden kon toch niemand weten, daar kunnen ze toch echt niet veel winst meer op maken lijkt me.
ik vond de prijs bij introductie ook te hoog maar heb uiteindelijk een jaar of twee geleden de knoop doorgehakt toen ie rond de 3k euro zat. vond ik toen en nette prijs en toen gingen de geruchten sterk (met de perikelen rond Alesis) dat ie snel aan het eind van de productie zou komen en heb ik er eentje gekocht. dat het vervolgens gewoon cash cow van Alesis/Numark zou worden kon toch niemand weten, daar kunnen ze toch echt niet veel winst meer op maken lijkt me.

Vind zelf de effecten wel grappig, maar niet echt vergelijkbaar met een dedicated unit.