sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
heb ze op een blaadje geschreven, zijn er maar een paar, mn velocity
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat wel vervelend is, is dat je na een herstart de globale parameters opnieuw moet instellen. Voor zover ik weet, kun je die niet via midi dumpen.
Klopt dat? Zo ja, hoe lossen jullie dat dan op? Handmatig weer instellen of een eigengemaakte sysex string laden? Alvast bedankt!
Ik had van de week een paar beschadigde geheugenplaatsen en ik moest de Andromeda opnieuw opstarten. Gelukkig zaten die geheugenplaatsen in de eerste bank en was het probleem verholpen na ze opnieuw te laden. Het probleem vaststellen kostte nog de meeste tijd.
Wat wel vervelend is, is dat je na een herstart de globale parameters opnieuw moet instellen. Voor zover ik weet, kun je die niet via midi dumpen.
Klopt dat? Zo ja, hoe lossen jullie dat dan op? Handmatig weer instellen of een eigengemaakte sysex string laden? Alvast bedankt!
goh dat zijn uitererst irritante, maar overkomelijke problemen tochHet ergste wat ik heb meegemaakt was dat van dier beschadigde geheugenplaatsen, waarover ik hier eerder schreef. De enige oplossing was ze opnieuw in te laden.
Ik heb ook meegemaakt dat CC#65 niet goed werd ontvangen; ik heb dat opgelost met portamento te schakelen via sysex.
toch spijtig, is ook de reden waarom ik geen ion of fusion durf te kopen, geluid goed maar waarom hardware zo brak snap niet als je iets voor 2000euro verkoopt dan niet beetje beter in hardware investeert als firmazwakste punt: de plastic zijkantjes. als je hem daaraan oppakt breken ze af.
toch spijtig, is ook de reden waarom ik geen ion of fusion durf te kopen, geluid goed