Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het kwisje kan nu beginnen.. de cd is uit. Geluidsfragmentjes staan opLeuk kwisje voor straks als de nieuwe cd uitkomt: welke geluiden komen uit de Andromeda?

Ik ben gister aan het tweaken geweest met de m'n nieuwe A6.
Eerste indrukken:
-Waanzinnige modulatie routings mogelijk
-Bouwkwaliteit prima
-Osc's klinken lekker in het beneden en hoog
-Filters klinken beide lekker analoog
Ik kan er niets aan doen maar ik krijg gewoon nog niet het gevoel wat een oudere analoge bak zo lekker maakt. Het klinkt in mijn oren gewoon af en toe echt als een puur digitale synth.
Ik zal er vast even aan moeten wennen. Ik geef het nog lang niet op want ik wist van te voren dat ik er mee moet leren werken om de potential eruit te krijgen.
Heb al wel wat simpele vette sound eruit gehaald. Toch mis ik dan net het gevoel van "ja lekker dit is echt een lekkere vette sound" zoals ik bij mijn 106,pulse en jx3p bijv. wel snel heb.
Tis gewoon even aan elkaar wennen denk (hoop) ik
Toch heb ik het vermoeden dat m'n toekomstige Polypulse (5xpulse) mij beter gaat bevallen.
Waar ik vooral op hoop is dat de a6 in de mix straks totaal zijn eigen plek inneemt naast oudere analoge bakken..dat is uiteindelijk waar het mij om gaat. Dat moet zich nog gaan uitwijzen,..