Creamware en Mspinky

cream

Ouwe rot
Hoi

Iemand een idee hoe je Mspinky kan laten werken op het scope platform?
Ik krijg het niet voor elkaar.

Ja maar zo gemakkelijk komen jullie er niet van af. ;)

Simpele weergave:

mspinky.jpg

Hoe sluit ik ze nou aan voor MsPinky?

Geen flauw benul hoe MsPinky werkt, maar ik neem aan dat dit programma met ASIO drivers werkt? Zo ja, dan maak je zoveel ASIO Sources aan als MsPinky nodig heeft en sluit die aan op bv kanaal 1L en 1R op de STM-2448 mixer inputs (wel even het kanaal in Stereo zetten). Ik neem aan dat MsPinky ook ASIO ingangen nodig heeft, dus je draaitafel route je naar ASIO Dest 1 en 2. En draaien maar!

...lijkt me...

Ik krijg dan een rare (asioscop.dll) error in Mspinky. Werkt die driver misschien niet lekker samen ofzo?

Hmm....

Heb je al een andere ASIO Source en Destination geprobeerd? Scope levert er namelijk een heleboel. Er zijn 16-, 24- 32-bit en zelfs 32-bit floating point drivers. Daarnaast kun je ook nog kiezen tussen Asio 1 en Asio 2. Misschien zit de juiste voor MsPinky er wel tussen.

En al je andere ASIO-hosts werken wel? Cubase, Logic, wat dan ook? Dan begint het aardig op een MsPinky bug te lijken...

...damn...

ehm nee..Je moet de tijdcode platen er wel bij hebben.

(alhoewel, voor puur de software op te starten niet)
Ik heb iemand op een forum gezien die het wel aan de praat kreeg met een creamware kaart maar die kan ik niet bereiken..spijtig...

Heb je echt ALLE ASIO Sources en Destinations geprobeerd? Ook MsPinky netjes afgesloten en opnieuw opgestart nadat je de driver in Scope hebt gewijzigd? Ik heb namelijk een probleem met de 32 bit Floating Point drivers in combinatie met Native Instruments, en kan me zo voorstellen dat MsPinky ook iets dergelijks heeft. Heb je Creamware al een mailtje gestuurd?

Ik denk eerder dat het aan MsPinky ligt dan aan Creamware maar ik zal ze nog eens een keer proberen allemaal.

Back