Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik vind het wel oke zoals het nu is. beetje zoeken is niet erg, juist leuk
Inderdaad zo laten. Ik vind het overzichtelijk genoeg zo.

ik vind het wel oke zoals het nu is. beetje zoeken is niet erg, juist leuk

)btw: waarom worden er verkoopthreads, waarvan de inhoud al lang is verkocht, nog steeds bewaard? ...vrij onzinnig toch?
zou handig zijn als de verkoper zelf een thread kan opheffen (vooral voor phochos)
maar ook die threads van 5 jaar terug? :confused:Hardstikke handig juist, kun je kijken waarvoor bepaalde apparatuur gemiddeld weg gaat. En dan kun je bepaalde verkopers weer skippen.
Dan kun je met weemoed terugdenken aan de tijd dat je de Akai S6000 nog voor € 800 kon verkopen of € 700 een TB-303 op de kop kon tikken.maar ook die threads van 5 jaar terug? :confused:

verkopers kunnen dan bijv. ook niet meer overmatig schoppen omdat deze sectie dat automatisch bijhoud qua datum
maar ook die threads van 5 jaar terug? :confused:
if (inputText.ToUpper() == "SCHOP")Da's ook al een lastige, want dan moet de software ook kunnen bepalen of het bericht een ongeoorloofde schop is of een legitieme post ("kom er net achter dat knopje X het niet doet").
daar is het "onthou mij" vinkje voor!wat ik op het moment het meest irritant vind is de automatische uitlog die er eerst niet was.....kan me reet niet keren of ik word alweer uitgelogd....is niet echt handig, als je ff bezig bent op andere pages........voor de rest![]()