Rubrieken gebruiken in marktplaats?

Rubrieken gebruiken in marktplaats?

• Ja.... Verdeel het in catogorien bv:synth,rand app,fx etc..

Stemmen: 18 39,1%
  • Nee.... Prima zo, ik hou van zoeken.

Stemmen: 28 60,9%

• Totaal aantal stemmers
    46
Ik vind het prima zoals het nu is. Als ik naar iets specifieks op zoek ben, dan gebruik ik de zoekfunctie gewoon.

ik vind het wel oke zoals het nu is. beetje zoeken is niet erg, juist leuk

precies..en als het nu om 100-en advertenties ging..

vaak maar gaat het maar om een stuk of 10 per dag..

dat hoeft toch niet gerubriceert te worden..en bovendien kan er dan in een andere rubriek juist wel wat interessants stan..dan blijf hje aan het zoeken..

laten zoals het is dus..maar het compu spul en de gitaren zooi, maar zeker meubels, of planken enzo.. wel weigeren.

dit is toch een SYNTH forum..toch geen gitaar, of geluidskaarten forum..nou dan... :yamaha:

Murc

catagorien hoeft wat mij betreft niet zo aangezien mensen die op zoek zijn het toch wel vinden... maar... wat wel heel handig zou zijn geweest is een aparte forum sectie (en daarbij dus ook onder de motorkap anders). verkopers kunnen dan bijv. ook niet meer overmatig schoppen omdat deze sectie dat automatisch bijhoud qua datum, zou dus heel veel werk schelen voor de mods die nu nog steeds mensen op de plaats moeten roepen qua dat. verder zou het bij het invoeren zo kunnen worden gemaakt dan men verplichte velden moet invullen, denk daarbij aan bijv. woonplaats etc. op die manier zal de potentiele kopers met de neus op de regels worden gedrukt dus ook daar heeft de mod weer geen omkijken naar.

een reguliere thread gebruiken voor verkoop is eigenlijk sooooooooo 2002...

maar goed, dat vind ik dan weer he...

Laatst gewijzigd:
btw: waarom worden er verkoopthreads, waarvan de inhoud al lang is verkocht, nog steeds bewaard? ...vrij onzinnig toch?
zou handig zijn als de verkoper zelf een thread kan opheffen (vooral voor phochos :D )

Hardstikke handig juist, kun je kijken waarvoor bepaalde apparatuur gemiddeld weg gaat. En dan kun je bepaalde verkopers weer skippen.

maar ook die threads van 5 jaar terug? :confused:
Dan kun je met weemoed terugdenken aan de tijd dat je de Akai S6000 nog voor € 800 kon verkopen of € 700 een TB-303 op de kop kon tikken. ;)

verkopers kunnen dan bijv. ook niet meer overmatig schoppen omdat deze sectie dat automatisch bijhoud qua datum

Da's ook al een lastige, want dan moet de software ook kunnen bepalen of het bericht een ongeoorloofde schop is of een legitieme post ("kom er net achter dat knopje X het niet doet").

maar ook die threads van 5 jaar terug? :confused:

Niet zo boeiend als de koers van het afgelopen jaar, maar het lijkt me wel grappig om te zien hoe sommige apparatuur uit het niets ineens heel veel geld waard wordt, terwijl je daarvoor mensen nog een maand ziet schoppen voordat het eens verkocht wordt.

Zo'n advertentie uit 1986 met voor 100 gulden een 303 aangeboden is priceless.

Da's ook al een lastige, want dan moet de software ook kunnen bepalen of het bericht een ongeoorloofde schop is of een legitieme post ("kom er net achter dat knopje X het niet doet").
if (inputText.ToUpper() == "SCHOP")
Kill(currentUser);

schoppen hoeft dan ook niet eens meer aangezien het geen thread is maar een eenmalige (enkele)advertentie... nog makkelijker voor alle partijen dus.
omdat dus een advertentie niet meer tussen de reguliere discussie threads staat zal een product ook sneller worden gevonden door een potentiele zoekende omdat dit alles dus een aparte sectie is geworden binnen het forum.
en met een formulier die moet worden ingevuld zal iedere verkoper zich houden aan een standaard. zo voorkom je dus willekeurig opgestelde presentaties waarbij soms een richtprijs is vergeten en noem maar op. al met al een stukje netheid dus...

Zo laten....

Zo laten....

gewoon zo laten als het is.......zoals al eerder gemeldt in deze thread, zoekfunctie.....wat betreft reeds verkochte spullen, dit vind ik heel irritant helemaal als er geen kruis (dit mag ook iets duidelijker) voor de post staat en je hem onnodig opent.....wat hebben we aan berichten uit 2005 het is verkocht en that's it......deleten die handel.......wat ik op het moment het meest irritant vind is de automatische uitlog die er eerst niet was.....kan me reet niet keren of ik word alweer uitgelogd....is niet echt handig, als je ff bezig bent op andere pages........voor de rest:okdan:

wat ik op het moment het meest irritant vind is de automatische uitlog die er eerst niet was.....kan me reet niet keren of ik word alweer uitgelogd....is niet echt handig, als je ff bezig bent op andere pages........voor de rest:okdan:
daar is het "onthou mij" vinkje voor!

Back