REX format converteren ?

Re: REX format converteren ?

Origineel geplaatst door Carnivore
is het mogelijk (en hoe) om refill cd's , van het REX format te converteren naar wav of nki files ??

De sample convertor van Chicken Systems biedt geen uitkomst hiervoor, die probeerde ik al.

Kan recycle dat niet?? in ieder geval niet in batch, maar ik vermoed wel per file..
Voor zover ik weet zijn er geen converters die dat op dit moment kunnen. Je kan eens kijken if cdxtract het kan, daar deze samen met chickensys een van de meest populaire converter proggies zijn.

Ik ben overigens bang dat je ze bijv in reason od cubase moet inladen en vervolgens de tracks exporten naar wav. Een andere manier is er denk ik niet.

Origineel geplaatst door Carnivore
ok :) ik ga ermee aan de slag (y)

Succes ermee.

Laat je even weten hoe het voor jou het beste werkt? Ik ben zelf ook wel benieuwd wat nou de mogelijkheden zijn.

in het geval je logic gebruikt, je kan ze in een EXS24 laden, losse slices op toetsen dus...vind ik zelf ERG makkelijk werken :)

REX formaat kan je alles mee .. refill formaat niet
althans ik heb nog niemand gezien die die files kon uitlezen behalve in reason ...

Origineel geplaatst door hansbakker
in het geval je logic gebruikt, je kan ze in een EXS24 laden, losse slices op toetsen dus...vind ik zelf ERG makkelijk werken :)

Naja.. dat kan dus ook met halion, kontakt, intakt en vast wel een boel samplers meer.. geen logic voor nodig :P

Back