gremlin23
Compleet gestoord!
Zoals iedereen hier zegt: Koop niet teveel in een klap.
Er zal zich dan geen progressie uiten. Geloof ons!!!!
Het is niet zo dat we jaloers zijn op een mogelijk toekomstig talent.....!
Begin klein. Eenmaal het apparaatje begrepen, koop het volgende.
Koop bijvoorbeeld een synthesizertje (juno, whatever, niet te duur). Misschien heb je het basis idee al na een week door (alles hangt ervan af hoe slim je bent natuurlijk). Daarna het volgende kopen!
Als je echt wil investeren, doe dat in iets vastst, iets wat je niet opeens zomaar gaat verkopen omdat je denkt dat het niets voor jou is (wanneer, in feite, je het niet hebt leren gebruiken!).
Als je nu veel geld wilt investeren doe dat in een hele goede mixer, en goede boxen. Hier moet je niet op bezuinnigen. Een paar synthesizertjes en grooveboxjes en vervolgens een slappe mixer/monitor system is een vreselijke manier om te starten.
Probeer altijd in "kwaliteit" te investeren.
Meeste audio spul is goed. Koop niet teveel.
Ik herhaal mezelf heel veel. Luister naar de anderen, die zeggen hetzelfde.
Ik zag trouwens dat je aan iemand vroeg wat "Midi" betekende... Dit wijst erop dat je op sommige fronten nog van onderaan moet beginnen. Misschien ben je op andere vlaktes al heel goed. Hou het simpel.
Een goed boek, soort intro tot elektronische muziek, heb je veel aan. Heel veel!
Als je hier in geïntesseerd bent, then let us know.
2de hands spul ook checken!
Groetjes en success!

Er zal zich dan geen progressie uiten. Geloof ons!!!!
Het is niet zo dat we jaloers zijn op een mogelijk toekomstig talent.....!
Begin klein. Eenmaal het apparaatje begrepen, koop het volgende.
Koop bijvoorbeeld een synthesizertje (juno, whatever, niet te duur). Misschien heb je het basis idee al na een week door (alles hangt ervan af hoe slim je bent natuurlijk). Daarna het volgende kopen!
Als je echt wil investeren, doe dat in iets vastst, iets wat je niet opeens zomaar gaat verkopen omdat je denkt dat het niets voor jou is (wanneer, in feite, je het niet hebt leren gebruiken!).
Als je nu veel geld wilt investeren doe dat in een hele goede mixer, en goede boxen. Hier moet je niet op bezuinnigen. Een paar synthesizertjes en grooveboxjes en vervolgens een slappe mixer/monitor system is een vreselijke manier om te starten.
Probeer altijd in "kwaliteit" te investeren.
Meeste audio spul is goed. Koop niet teveel.
Ik herhaal mezelf heel veel. Luister naar de anderen, die zeggen hetzelfde.
Ik zag trouwens dat je aan iemand vroeg wat "Midi" betekende... Dit wijst erop dat je op sommige fronten nog van onderaan moet beginnen. Misschien ben je op andere vlaktes al heel goed. Hou het simpel.
Een goed boek, soort intro tot elektronische muziek, heb je veel aan. Heel veel!
Als je hier in geïntesseerd bent, then let us know.
2de hands spul ook checken!
Groetjes en success!

- daar is geen hardware versie van. Wat ik bedoelde is dat hardware samplers (E-mu, Akai, Yamaha) ook wel een optie zijn, maar behoorlijk wat moeite + knaken kosten terwijl je eigenlijk al een mooie dikke computer hebt die dat af kan handelen.