Het verhaal achter je synthesizer.

een bekende Zweeds-Nederlandse toetsenist [/B]

Was dat Ake (of EUke eigenlijk dan)? Ik hou het nog steeds op die goede ouwe nord modular, maar zijn gitaar-demo van de G2 (dacht ik, of was het de nl3?) vond ik erg bijzonder (knap).

Trouwens knap Mono, dat je zo rustig en ingehouden reageerde op Alexander. Ik kan goed merken dat je een stuk rustiger en wijzer bent geworden, ga zo door!

Origineel geplaatst door Leo
Trouwens knap Mono, dat je zo rustig en ingehouden reageerde op Alexander. Ik kan goed merken dat je een stuk rustiger en wijzer bent geworden, ga zo door!

8o)

Was dat Ake (of EUke eigenlijk dan)? Ik hou het nog steeds op die goede ouwe nord modular, maar zijn gitaar-demo van de G2 (dacht ik, of was het de nl3?) vond ik erg bijzonder (knap).

Åke is de naam :) (Alt+143)

Dat je het bij de Classic houdt, dat kan ik best begrijpen.
Dus voor jou ook geen inruil?

De demo is G2, trouwens, je kunt die Patch ook in de G2Demo software laden en beluisteren, helaas slechts 1 Voice.

Wout

Zomer 2004 ik heb net een Kurzweil K2000 verkocht en kreeg van de koper een tip dat
hij 5 jaar geleden een oude Kurzweil heeft zien staan in een muziekwinkel die
werd gebruikt als tafel voor een mixer.
De jongen wist niet meer welke type het was , meteen maar bellen naar
de winkel en eigenaar vertelde mij dat het om een Kurzweil K250 RMX ging :)

De zelfde dag hup naar die muziekwinkel :yamaha:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=32377&highlight=k250

Ik had al 2x een K250 keyboard staan deze heb ik overgenomen van ex Kurzweil
medewerker Christopher Yavelow.

Christopher Yavelow heeft diverse boeken en manuals geschreven voor de Kurzweil 250
en de Apple Mac.
Verder heeft hij meegewerkt aan het OS voor de Kurzweil K250.
http://www.xs4all.nl/~yavelow/docs/YAVcv06.html

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Dus voor jou ook geen inruil?

inruil??? ik heb de nord net een maandje geleden nieuw gekocht, in de aanbieding. dat was denk ik de 7de of 8ste keer dat ik m kocht, de 2de keer nieuw.

ik merk dat ik lui en gemakzuchtig word, ook een beetj bang om allerlei nieuwe dingen te leren. de G2 ziet er bedreigen uit voor mij, ineens die 4displays (of 3?) met bijpassende knoppen. etc.
bovendien is het concept van modulair niet echt aan mij besteed, de mogelijkheden/resultaten wel trouwens!

de nordlead3 vind ik te mooi worden en ik ga ervan uit dat de G2 ook te glad klinkt in mijn oren t.o.v. de 'classic', zoals jij m noemt.

ik heb de nord net een maandje geleden nieuw gekocht, in de aanbieding. dat was denk ik de 7de of 8ste keer dat ik m kocht, de 2de keer nieuw

:confused:

lekker zinloos

beetje doorverkopen met de dikke vinger ertussen.. rare synthliefde imho

Origineel geplaatst door DJ Fuse
:confused:

lekker zinloos

beetje doorverkopen met de dikke vinger ertussen.. rare synthliefde imho

over dikke vingers gesproken!

we hadden het namelijk over een synthesizer, ik zat niet op een waarde-oordeel van jou te wachten, over mijn gedrag.
verder ok hoor.

dat weet ik niet, hoeft niet perse, maar het is meer wat je zelf al zei: lekker zinloos

ik weet t ik weet t, dan ga ik weer reageren en dan jij weer en dan ik weer en dan jij weer en dan ik weer... leuk

maar ik blijf t een beetje triest vinden *D

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Wat betekent dikke vinger ertussen?

verkoopwaarde min inkoopwaarde is dikte van de vinger

zoiets vermoedde ik al.
mijn eerste modular kocht ik voor 3750 gulden, de expansion voor 1250. daar zijn meerdere handen aan dikke vingers afgegaan toen ik m wegdeed.
jij denkt te weten hoe het zit, maar echt waar (ik ken de cijfers hè): je zit ernaast en dan is het toch knap lullig voor mij dat je zo oordeelt.

geloof me alsjeblieft: ik heb geld genoeg, veel te veel geld, om synthesizers te kopen en verkopen om er geld aan te verdienen. dat is echt de moeite niet.

dat zal dan wel maar waarom koop je 7 keer een nord en zie ik elke week 3000 dingen aangeboden?
ach, laat ook maar

Back