[track] Nieuw trance-achtig projectje

tof!

Persoonlijk zou ik een andere intro maken, maar vanaf op 1.42' waardat begint vind ik goed, allen zou ik er nog een soort arpeggio bijsteken of iets wat later na dat tema, zodat het wat meer drive krijgt. Meer hard-trance ofzoiets word. Maar de klank is goed en stevig ook. Misschien wa panning of stereoeffect. Op de arpeggio misschien? :D

just personal taste

gegroet p.:halleluja

Het begin vind ik echt heel goed. Maar zodra de bassdrum erbij komt dan is het al 'laag' wat de klok slaat waardoor, zeker in het midden en naar het einde toe, de andere melodielijnen er niet meer doorheen komen.

Afgezien van het 'bass-syndroom' vind ik dit een heerlijk nummer, met wat aanpassingen, vooral de bassdrum, moet hier een ferme track van te maken zijn. :okdan:

Thx voor de tips en feedback.

Ik heb de hoofdmelodie nu verander in apeggio zodra de kick erbij komt.
Laag wat minder gemaakt op de Kick en de pannen wat meer naar links en rechts gezet.

Ik zal als ik weer wat verder met de track ben hem wel uploaden.

:dj:

Wat een VEEETTTEEE melo! heel goed! Ook precies de goede leadsound te pakken.

Sjah de Bass zou je toch echt anders moeten doen...een tip...maak NOOOIT een accoord of een tweetonige basslijn... klinkt altijd ruk...in praktisch elke muzieksoort, dus ook in trance.

De sample..."please stand by"... heeft het nummer helemaal niet nodig!! Zonder al sterk zat. Laat maar lekker over aan Loozy Boozy Woozy wat mij betreft *D

Ok, lets do some critisizing :duivels:

Ik vind het begin van de track niet denderend, wel leuk, maar de trancelead
-ondanks dat ie al veel gedaan is - is veel lekkerder.Dat je daarna
toch teruggaat
naar de hardhouse style is een keuze, ik had hem denk ik trance gehouden.
Ik denk dat de dubbele basslijn het totale verhaal uit de plaat haalt.
Geen slechte track, maar er zit meer in.

ps: ja ik ben denk ik beter in kritiek dan muziek maken :D

ps2: voor degenen die relaplayer hebben, wel een clubidee, maar een dubbele
bassline kan best
http://home.wanadoo.nl/hfnl/ra/whycant.rm
bij +/-28sec.

Origineel geplaatst door 20hz
maar een dubbele
bassline kan best
http://home.wanadoo.nl/hfnl/ra/whycant.rm
bij +/-28sec.

Ik weet niet wat de rest precies bedoeld... maar ik bedoel het accoord wat 666 gebruikt voor z'n bass...(dus de twee basstonen teglijk aangeslagen).

Jouw voorbeeld noem ik zelf trouwens liever een bassline met een sequence-je erbij :)

Ik zal zo spoedig mogelijk de nieuwe versie uppen, met GOEDE bassline :D

Thx voor de Feedback btw, die is de 2de keer dat ik iets trance achtigs maak, anders altijd hardcore :)

Wederom een heel strak nummer. Er zit alleen 1 hi-hatje dat echt heel irritant het lijkt net of de metronoom aan staat, maar voor de rest helemaal TOP.

Back