wie wil z'n rm1x een keer demonsteren?

Hazes

Vind ik leuk
Ik zou graag eens een keer een demo'tje krijgen van de sequence mogelijkheden van een rm1x. Wie (liefst maar niet noodzakelijk in de buurt van Nijmegen) zou bereid zijn om dat een keertje te willen doen? Zal ik m'n mpc meenemen en misschien een synthje ofzo om eens te vergelijken. Alvast bedankt!

Ik zal niet beweren dat Groningen in de buurt ligt voor je, maar je bent van harte welkom! :)

grapjas, veel verder weg kan bijna niet ;) Maar bedankt voor je gastvrije aanbod. Misschien maak ik er wel gebruik van als er niemand die wat meer in de buurt zit zich aanbiedt. :okdan: Combineer ik het gewoon met een bezoekje aan m'n broertje.

Origineel geplaatst door Hazes
grapjas, veel verder weg kan bijna niet ;) Maar bedankt voor je gastvrije aanbod. Misschien maak ik er wel gebruik van als er niemand die wat meer in de buurt zit zich aanbiedt. :okdan: Combineer ik het gewoon met een bezoekje aan m'n broertje.
Ah joh, is toch een mooi dagje uit? Eerst een prachtig ritje door het Nederlandsche Landschap, ontvangst in Groningen met :koffie: en Grunninger koek
groningerkoek-1.jpg

een bezoekje aan d'Olde Grieze
Toren.jpg

en tenslotte een fantastische MPC vs. RM1x presentatie.

Klinkt als een ideaal synthforumarrangementje, toch? :D

Owja, 't echte Grunninger Bier uit de stadsbrouwerij zal ik je besparen, da's echt bocht. Bier importeer ik wel gewoon uit Twente of Limburg :biertje:

WTF? Bocht....Lekker man...Net Duvel in Literfles...is gewoon de bom....!!!:biertje: :biertje: :biertje:

Hazes gewoon naar het Noorden toe!

edit: forumleden mindbleep en vl1 weten hoe goed de koek is!

Hee moeten we zulke dingen niet op de synthforummeeting doen? gear-battles! Om die eindeloze discussies voor eens en altijd te beslechten! Met bier uit alle windstreken als hoofdprijs...

het bier uit de stadsbrouwerij van Nijmegen is bijzonder goed te drinken. Degene die me zijn rm1x demonstreert, kan een mooie fles tegemoet zien! :biertje:

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
WTF? Bocht....Lekker man...Net Duvel in Literfles...is gewoon de bom....!!!:biertje: :biertje: :biertje:

Ow, er zijn wel lekkere bieren van de stadsbrouwerij? Moeten we die es gaan proberen! :biertje: De paar die ik heb gehad waren...:S

En eeh... misschien moeten we ff aan mono-poly vragen om een hoekje met plaatselijke bieren op de de synthforummeeting te zetten :D.

Okee, ik heb een Rm1x, kom uit Nijmegen, hou van bier maar weet niet veel van dit apparaat. Wil 't ook allemaal niet echt leren want ik gebruik 'm alleen maar als veredelede midicontroller en soms gebruik ik de sequencer maar neem dit dan weer snel op in Ableton voor verdere bewerkingen. Ik heb ook geen speakers aan m'n setup hangen en gebruik alleen m'n Sennheiser koptelefoon. De interne geluiden van de Rm1x gebruik ik eigenlijk nauwelijks of nooit. Als je een demootje wilt van dit apparaat zul je zelf maar een beetje moeten uitvogelen hoe ie werkt. Na een paar minuten heb je wel door welke geluiden goed en slecht zijn. Ik wil best een keer bij je langskomen en de Rm1x tussen je setup aansluiten zodat je 'm kunt testen.

Greetz,
Slof.

ik hebb em eigelijk gekocht om als sequencer te gebruiken voor alle hardware en weer weggedaan omdat ik geen zin had om em te leren :stupid

volgens mij ben jij nog luier dan mij Spacehoofd. Wat wil je dan? Een of andere random-muziek-apparaat die al het werk voor je uit handen neemt ;) ?

fuck de interne sounds(behalve dan om een ideetje op schoot in te kloppen)
sequencen doet ie echt te gek.. als jenum hebt, moet je zeker de moeite nemen om te kijken wat ie allemaal kan.

het enige nadeel van het ding is dat je hem zo vaak op stop moet zetten om dingen te veranderen

Origineel geplaatst door Slolov
volgens mij ben jij nog luier dan mij Spacehoofd. Wat wil je dan? Een of andere random-muziek-apparaat die al het werk voor je uit handen neemt ;) ?

Misschien toch eens tijd om die Tiësto-kaboutertjes op de markt te brengen. Een hele grote zwarte doos waar je bovenin voldoende Red Bull en Doritos in kan dumpen, je laat dan alles 's nachts aan staan, en na 3 dagen heb je een track ;).

Okee, ik heb een Rm1x, kom uit Nijmegen, hou van bier maar weet niet veel van dit apparaat. Wil 't ook allemaal niet echt leren want ik gebruik 'm alleen maar als veredelede midicontroller en soms gebruik ik de sequencer maar neem dit dan weer snel op in Ableton voor verdere bewerkingen. Ik heb ook geen speakers aan m'n setup hangen en gebruik alleen m'n Sennheiser koptelefoon. De interne geluiden van de Rm1x gebruik ik eigenlijk nauwelijks of nooit. Als je een demootje wilt van dit apparaat zul je zelf maar een beetje moeten uitvogelen hoe ie werkt. Na een paar minuten heb je wel door welke geluiden goed en slecht zijn. Ik wil best een keer bij je langskomen en de Rm1x tussen je setup aansluiten zodat je 'm kunt testen.

Greetz,
Slof.

ik ga jou pb-en! :D

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ow, er zijn wel lekkere bieren van de stadsbrouwerij? Moeten we die es gaan proberen! :biertje: De paar die ik heb gehad waren...:S

En eeh... misschien moeten we ff aan mono-poly vragen om een hoekje met plaatselijke bieren op de de synthforummeeting te zetten :D.

[slowchat]Ja moeten we echt doen...busy busy enzo[/slowchat]

Zullen we dan MP7 vs. RMX1 doen ?(qua sequencing).... lijkt me geinig :okdan:

[slowchat]Ja moeten we echt doen...busy busy enzo[/slowchat]

Zullen we dan MP7 vs. RMX1 doen ?(qua sequencing).... lijkt me geinig :okdan:
top!
Dit wordt meer een "De Grote Sequencer 1 vs. Sequencer 2 thread" :D.

misschien eentje die alles midi opneemt als ik aan t fluiten ben !8)

Nederlands bier??? Dat kan gewoon niet goed zijn... ;) :D

Origineel geplaatst door oli303
Nederlands bier??? Dat kan gewoon niet goed zijn... ;) :D

hee oli....

jij vraagt erom hè? Jij vraagt erom mannetje....

Om een keer hier te komen om bier te drinken :okdan: :biertje:

wel eerst je bek schrobben, ik houd niet zo van mensen wier adem naar kattevoer ruiken ;)

Sequencer trouwens meenemen :D

Back