wie wil z'n rm1x een keer demonsteren?

Zondagavond komt Slolov naar mij toe om de rm1x te laten zien. Scheelt weer een reisje naar het hoge noorden ;) Het lijkt mij echter wel leuk om al de sequencers die in deze thread genoemd worden eens op een rij te zien. Misschien kunnen we een mini-sequence-sf-meeting organiseren (wmb ook in Groningen als daar de meeste seq's vandaan komen) en daar een leuk verslag van maken, zodat we voor eens en altijd al die threads over de "ultieme" hardware sequencer kunnen skippen en gewoon kunnen verwijzen naar die ene thread waar ze allemaal in vergeleken worden. :okdan: Wie doet er mee?

en dan wel allemaal een grote fles bier van de lokale stadsbrouwerij meenemen. Kunnen we die ook meteen vergelijken :D ;)

Origineel geplaatst door Hazes
Zondagavond komt Slolov naar mij toe om de rm1x te laten zien. Scheelt weer een reisje naar het hoge noorden ;) Het lijkt mij echter wel leuk om al de sequencers die in deze thread genoemd worden eens op een rij te zien. Misschien kunnen we een mini-sequence-sf-meeting organiseren (wmb ook in Groningen als daar de meeste seq's vandaan komen) en daar een leuk verslag van maken, zodat we voor eens en altijd al die threads over de "ultieme" hardware sequencer kunnen skippen en gewoon kunnen verwijzen naar die ene thread waar ze allemaal in vergeleken worden. :okdan: Wie doet er mee?

Ik doe mee....Maar wel in Groningen! Mooie stad man! Lekker bier man...en nee ik kom er niet vandaan (of in beter dialect... naj...ik kum doar niet wei.......ofzoiets....)

:biertje:

RMX1
MP7
MMT8

kunnen dus sowieso van de parij zijn....

Ok! Ik ga een lijstje maken met deelnemers en hardwaresequencers dat ik hoop ik steeds verder kan gaan uitbreiden.

..::Monologic::..

*RM1x
*MP7
*MMT8

..::Hazes::..

*MPC2000 (en kennis over/ervaring met 2000XL, MPC1000)
*Machinedrum
*evt G2 met BCR2000

..::wie volgt?::..

Op de verlanglijst staan wat mij betreft MPC60, MPC3000, RS7000, Doepfer sequencers, mam sequencer (ik dacht iets van sq-16 ofzo), su700, P3, Moebius, Schrittmacher.

I'm in offcourse!

Te meer omdat ik aanneem dat M0n0 mijn RM1x bedoelt ;) :D

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de sequencemogelijkheden van de Roland MC serie. Of die ook echt bruikbaar zijn om andere gear aan te sturen.

wat natuurlijk wel leuk is aan d electribe ea1 is dat je gewoon tijdens de weergave de REC toets in kan drukken en dan midi kan recorden. die is wel monofoon maar volgens mij kunnen de duurdere korg sequencers van de electribe serie dit ook en zijn denk ik ook wel polyfoon als het om sequences gaat.

Origineel geplaatst door ProtoHuman

I'm in offcourse!

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de sequencemogelijkheden van de Roland MC serie. Of die ook echt bruikbaar zijn om andere gear aan te sturen.

hehehe idd De RMX1 van Protooooow..

Tsja die D2 van mij is net weg (valt eigenlijk wel onder de MC-serie) maar die is vast wel ergens te lenen....

Edit: ik zal m`n MC300 ook weer even uit de vitrine halen ;)

Ik kan wel een zaaltje regelen ;)

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
wat natuurlijk wel leuk is aan d electribe ea1 is dat je gewoon tijdens de weergave de REC toets in kan drukken en dan midi kan recorden.

dat kan de mp7 toch ook

Origineel geplaatst door ProtoHuman
I'm in offcourse!

Dan doe ik ook mee, aangezien ik de helft heb gedokt.:D
En dan moet de MC-202 ook maar mee aangezien die ook ooit als sequencer was bedoelt (niet dat ie erg geschikt is voor sequencing maar tsja...)

Wel vet idee trouwens, een sequencermeeting waarbij alle gasten een biertje uit eigen omgeving moeten meenemen.:biertje: Wordt hier dus een originele Oldehove Amber Bier (als ik die kan vinden ergens).

Origineel geplaatst door Sly Dog
Wordt hier dus een originele Oldehove Amber Bier (als ik die kan vinden ergens).

Oranjebierhuis ;)

Origineel geplaatst door Roel
dat kan de mp7 toch ook

dat weet ik niet want die heb ik nooit gehad !:eureka:

Origineel geplaatst door Roel
ik wel :eureka: maar heb m weggedaan, net als rm1x en machinedrum ;)

met welke sequencer werk je nu dan Roel?

Dames en heren, om het overzicht te behouden en omdat ik al een demo geregeld heb voor een rm1x, gaan we voor de sequencermeeting verder in deze thread

deze mag op slot :slotje:

Back