DJ Phrenetic - Take This

DJPhrenetic

Nieuwkomer
Owkay mensen...Ik produceer (ook als Da Vulture) al een jaar of 7/8. En ik heb er weer 1 af.. Een hardstyle track. Gemaakt in Buzztracker met behulp van een aantal vst's en een zooi samples...

DJ Phrenetic - Take This

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Niet (meer) mijn stijl, maar vind het absoluut geen verkeerde track.

Beukt er lekker op los, soms een beetje te rommelig qua variatie. Die leadsound zou van mij een octaaf omhoog mogen of in elk geval meer hoge tonen hebben / meer aanwezig zijn.

Ik vin die deun wel goed, maar het geluid van de hele track vind ik zo dof, misschien ligt het aan mij.

Die leadsound zou van mij een octaaf omhoog mogen of in elk geval meer hoge tonen hebben / meer aanwezig zijn.

Ben ik het mee eens, het melodietje knalt nu niet echt, het zou wat panischer kunnen, dus wat meer lange uithalen, naar mijn mening

tnx voor jullie replys... maar ik denk dat het aan buzztracker ligt. Het is een superfijn programma, je kan er enorm veel mee... maar de geluidskwaliteit is net wat minder, wat het wat doffer maakt idd... maar bedankt iig :okdan:

Ik vind het helemaal niet dof hoor.
Ben eerder blij dat deze HC niet zo schel als de doorsnee HC.

kick is wel vet en ook de tricks die je uithaalt :) maar de melo is wat te stotterig imho(ok, das wel in (check albums van endymion etc maarus :))

verder prima!

Origineel geplaatst door DJPhrenetic
neen, werkt gewoon... kan zijn dat onze server er ff uitlag, maar nou doet ie het iig
hmmm dan ligt de server er nu weer uit want ik kan 'm ook niet binnenhalen.

ja idd.. nu ligtie er echt uit.. Onze server staat in Eindhoven, misschien dat de bliksem is ingeslagen door het slechte weer }:| khoop het niet :)

probeer morgen nog maar s

ik vind 'm vet, hierboven werd 'ie een beetje "dof" gevonden. hij mag idd wel wat agressief mid hebben. bij de mastering komt dat wel goed omdat de geluiden ten opzichte van elkaar wel goed in balans zijn..
lekkere track, niet grensverleggend, maar een goeie stoempert voor tussendoor.

Ik vin die deun wel goed, maar het geluid van de hele track vind ik zo dof, misschien ligt het aan mij.

hierboven werd 'ie een beetje "dof" gevonden. hij mag idd wel wat agressief mid hebben.

Weer een typisch voorbeeld van mensen die hun hoge frequentie oor-regionen naar de klote hebben geluisterd op feesten met een te harde P.A.

En dan gaan ze nog meer luider hoog in hun produkties doen omdat ze het niet meer kunnen horen...en dan gaat er weer een hoog laagje kapot...een zo gaat het maar door.

Lekkere ramtrack, is niet slecht, maar ik mis ook een beetje hoog in de melody komt er niet echt lekker uit, de rest van de mix heeft volgens mij wel hoog genoeg dus dit verbeter je niet in de eindmix, en ja ik heb nog redelijk goeie oren, ik zou een beetje EQ'en of een hoger octaafje erbi doen j8) .

Grtz Richard

Origineel geplaatst door smackos
Weer een typisch voorbeeld van mensen die hun hoge frequentie oor-regionen naar de klote hebben geluisterd op feesten met een te harde P.A.

En dan gaan ze nog meer luider hoog in hun produkties doen omdat ze het niet meer kunnen horen...en dan gaat er weer een hoog laagje kapot...een zo gaat het maar door.

Ben jij neus- keel- en orenarts of zo? Ga je scheren joh.

Back