hardware sequencer-meeting

Hoe laat vindt de meeting plaats???? (of kijk ik er overheen?)

Leuk dat het in het platformtheater is, daar heb ik ooit een paar jaar gewerkt achter de bar...

Neemt er iemand ook een mpc1000 mee? ik denk er over om er in de toekomst eentje aan te schaffen....

Druid

@druid: 's middags, maar de precieze tijd volgt nog op de site en in deze thread

@ C738: Waarschijnlijk niet... (meer info volgt)

hee leuk
ik ben van plan om te komen
kan meenemen :
Roland TR-909
Roland TR-707
Roland TR-606
Roland TR-505
Roland TB-303
Yamaha SU700 (isnietecht een sequencer , maar hij draagt makkelijk dus hou me eens tegen)

er zijn nooit teveel 303's op een meeting , dus dan neem ik er 2 mee
idem met de 606

Ik ga waarschijnlijk het volgende meenemen:
-) Future Retro Mobius
-) MFB-Synth I
-) Doepfer A-100 met sequencertjes erin
-) TR-606.. is onmisbaar voor mijn A-100
-) TB-300.. die cv-out is zo lekker.
-) SH-101.. (misschien)

Leuk setje toch.

Is er nog plaats voor mijn Roland MV-30 (Komt waarschijnlijk morgen binnen)? :)

Misschien niet zo interessant omdat je ze niet zo vaak ziet, maar misschien ook wel interessant omdat je ze niet zo vaak ziet...

Origineel geplaatst door Meinte37
Is er nog plaats voor mijn Roland MV-30 (Komt waarschijnlijk morgen binnen)? :)

Misschien niet zo interessant omdat je ze niet zo vaak ziet, maar misschien ook wel interessant omdat je ze niet zo vaak ziet...
Uiteraard!

Nu ik mijn TI heb ontvangen moet ik eigenlijk concluderen dat de appregiator editor eigenlijk ook enn soort van stepsequencer is :D

dus....komt ie op de lijst????

groet,

avs

Origineel geplaatst door avs
Nu ik mijn TI heb ontvangen moet ik eigenlijk concluderen dat de appregiator editor eigenlijk ook enn soort van stepsequencer is :D

dus....komt ie op de lijst????

groet,

avs
Zo'n primeur laat ik niet schieten natuurlijk! Kom maar op met die TI :okdan:

Geregeld....

30 Oktober ben ik van de partij....

groet,

avs

Ey mede noordelingen ;)

Leuk initiatief, kom zeker ff kijken - behoudens een optreden. Ik heb geen sequencer, maar kan mijn AX7 wel meenemen 8o) Sequencen gaat er niet mee, maar steppen wel!

Volgens mij gaat 't lukken om de volledige x0x lijn op de meeting te krijgen! :) Als wij de livesetup van Planet Unknown laten staan van de vorige avond is de 808 er ook gewoon bij, dus dan is ie compleet! Hoera!

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Volgens mij gaat 't lukken om de volledige x0x lijn op de meeting te krijgen! :) Als wij de livesetup van Planet Unknown laten staan van de vorige avond is de 808 er ook gewoon bij, dus dan is ie compleet! Hoera!

Stoer!

Is dr ook nog plek / tijd / lawaaivergunning voor een jamsessietje?

Zijn dr ook mensen met AN/DX 200jes?

-C-

Origineel geplaatst door reddread
Nog even een vraagje aan de selectiecomissie::D

Zijn Gameboys ook toegestaan?

die is wel op de grens.... Strikt genomen is het geen hardware sequencer, maar als jij gewoon je gameboy in je binnenzak hebt met tetris en toevallig ook een cartridge bij je hebt waarmee je muziek kunt maken en iemand is geinteresseerd....

Back