hardware sequencer-meeting

Meeting in de buurt van R'dam? Wordt dat dan een hardcore meeting?
Ben je daar als amsterdammer daar dan ook veilig?

Acidfever, 'k zou zeggen. Regel dat! :)

Origineel geplaatst door fuse
Meeting in de buurt van R'dam? Wordt dat dan een hardcore meeting?
Ben je daar als amsterdammer daar dan ook veilig?

Acidfever, 'k zou zeggen. Regel dat! :)

Wat is dat "Hardcore" waar je het over hebt? :D

(Alsof de hardcore scene in Amsterdam met zijn Mokum ook niet enorm was, denk toch wel even groot als in R'dam. Maar goed....

Ik heb dus eventueel een lokatie maar er zijn ook andere opties. Mijn optie is niet helemaal gratis (de zaal) en de andere optie zou eventueel wel gratis zijn. Dan kan de entree dus op een hoop voor het drinken enzo.

Verdere zaken die ik belangrijk zou vinden:

- Parkeergelegenheid (liefst vlakbij en gratis)
- Zaal niet toegankelijk voor derden (i.v.m. apparatuur).
- Eventueel nog wat te doen in de buurt (kan altijd leuk zijn).
- Goede stroomvoorziening
- Gebruik van tafels mogelijk.

Maar goed we kijken wel ff. :D

....zo.....

Inmiddels weer bijgetrokken van een erg leuk weekend.

Helaas is de meeting toch een beetje langs me heengegaan. Nou ja het doel ervan, freaken met sequencers die ik nog niet kende. Heb eerst een tijd nog staan socializen met Robert B. aka Rob A. . Daarna nog een broodje gehaald met Mind B. Toen was de meeting voor m`n gevoel alweer voorbij. Ik vond het erg leuk en kan niet wacvhten tot iemand bnders wat organiseert, kan ik zelf lekker spelen met al dat mooie speelgoed. De eigenaresse van het platform vond het ook erg leuk. Ik had vantevoren gezegd dat het een stel "jongens" bij elkaar zou zijn die gingen kijken wie nou het verste kon plassen. Ze heeft me helemaal gelijk gegeven :D. Wat haar betreft wel voor herhaling vatbaar (wellicht op andere voorwaarden.....)
Nogmaals iedereen erg bedankt, was leuk! Ook wil ik nog de stichting Synthforum officieel bedanken voor hun bedankjes 8o)

Ik ben er nogsteeds gaar van ;)

Te gekke twee dagen met alleen maar sequencers, synths en techno gehad :D Toppie mono en PH!

Origineel geplaatst door MindBleep
No Problemo! zolang je maar niet denkt dat er een Gang-Bang komt!..ahum!:D 8o)

Zulke rare gedachtes heb ik niet over mensen in clowns pakken:D

attachment.php

Origineel geplaatst door Bartology
Kom es ff door met foto's!
:P

Nou....ééntje dan

Attachments

• dscf1483.jpg
    dscf1483.jpg
    47 KB · Bekeken: 113
Zulke rare gedachtes heb ik niet over mensen in clowns pakken

Dat draag ik ook alleen maar omdat me spijkerbroeken te krap zitten!8o) :D

Zijn er trouwens nog veganisten geweest die zich aan het decor geërgeerd hebben wat was blijven hangen van de vorige avond? }:|

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Zijn er trouwens nog veganisten geweest die zich aan het decor geërgeerd hebben wat was blijven hangen van de vorige avond? }:|

Welk decor, ik heb alleen maar GEAR gezien :)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ik dacht dat Yawgmoth wat fotos van zijn werk meegenomen had ipv zijn knip! :)

Ik trek zulke dingen wel! Heb immers vroeger in een kippenslachterij schoongemaakt.. :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik dacht dat Yawgmoth wat fotos van zijn werk meegenomen had ipv zijn knip! :)

Ik trek zulke dingen wel! Heb immers vroeger in een kippenslachterij schoongemaakt.. :)

Ik voelde me i.d.d. gelijk thuis! Hoewel...............was m'n knip vergeten en stond met een lege tank voor dat theater. Dus nadat ik een nier had verkocht aan Hanz en zo de nodige centen had verzamelt voor de terugweg kwam de echte gear lust pas boven. :P

Ow ik dacht juist dat er achter het decorontwerp een overtuigd veganist zat:dubbel:

Ik ben namelijk ooit eens naar een concert geweest van Carcass, een engels grindcoreband met allemaal
overtuigd veganisten. Die hadden een hele diashow met slachthuizen meegenomen.
Voor het tegengestelde effect zal ik maar zeggen.

Ik bedacht me trouwens later dat ik toch enkele apparaten gemist heb die ik graag had willen proberen.
Inderdaad de poly-evolver maar ook de Schrittmacher miste ik.

Mijn vriendin eet geen vlees. Behalve verse worst BTW 8o)
In de martiniplaza hier in de stad was een slagersvakbeurs geweest. Degene die mee hielp met decor had dit zien liggen en meegenomen, leek ons wel leuk. Een hoop reacties op gekregen...:D

Ik ben meteen naar big dana's gegaan... ik had meteen honger!

Back