Post verwijdering

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arv

Robot
Ik zou toch zweren dat ik zondag een niewe post had geplaatst over het nieuwe nummer van Sophie Ellis maar op een of andere vage manier is ie gewoon pleite???!

:confused:

Arv

ja vreemd! was net zo leuk ;)

nee, gewoon dat het een leuke posting was.....maarre het forum is software, software heeft bugs, en het forum wordt gerund door gewone mensen, en die maken ook wel eens een foutje...dus dat verklaart misschien een en ander....

Maar er werd ook veel gescholden door bepaalde iemand-en.. Maar het verwijderen was inderdaad een foutje.

It was me!

It was me!

Ehh.. dat was ik. Ik heb vanmorgen die thread naar het Moderators-forum verplaatst.. omdat ik de inhoud forum-onwaardig vond.

Bij het terugkopieëren (ik wilde een deel van de thread in "slap geouwehoer" laten staan) ging er iets mis..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Maar er werd ook veel gescholden door bepaalde iemand-en.. Maar het verwijderen was inderdaad een foutje.

Ik heb een PB-tje gekregen van 1 der moderatoren omdat ik nogal heftig reageerde in de thread.
Zeker vanwege het feit dat ik een aantal malen het vrouwelijk geslachtsdeel in de spreekwoordelijke mond genomen had.
Maar om dit meteen op schelden te gooien vind ik een beetje flauwekul en het vrouwelijk lid behoorlijk in het diskrediet brengen.

Ik zal voortaan proberen mijn mening wat genuanceerder overbrengen gezien de rooie oortjes grens van enkele personen op dit forum.
Ondanks dit alles blijf ik achter mijn mening staan over Sophie Ellis Baxtor :fuckoff:

R.

Het ging ook niet om je mening, maar hoe je het verkondigde.
En niet alleen om de scheldwoorden, maar dat heb ik in de PB duidelijk gemaakt. (overigens gaan dit soort PB's in overleg met alle moderators, dus zouden we allemaal rode oortjes hebben.)

haha, wat een onzin... dit is pas slap geouwehoer.. foei funx !

:slotje:

Onduidelijk ?

Onduidelijk ?

Fun[x]ion of wie dan ook.. als er iets onduidelijk is met betrekking tot wat 'we' wél en niet accepteren op het forum, meld dat dan aub meteen bij mij via email.

Laatst gewijzigd:
ehh?? dus je mag dus niet meer zoiets zeggen als "ik vind de TB303 een KUT apparaat"? maw kan iemand van de mods ff uitleggen wat niet meer geaccepteerd wordt als manier van mening geven? ivm met toekomstige postings ;)
lijkt me handiger dat de mods dat ff en publiek vertellen dan dat het per email prive heen en weer gaat toch?
ik heb nl niet echt rare postings in die thread gezien...niet anders dan andere postings op dit forum...

dit is trouwens niet als een of ander zeikerig meeltje bedoeld, maar serieus om iets meer duidelijkheid over geaccepteerde normen te krijgen...

Olaf

Laatst gewijzigd:
lees het vorige berichtje van Olaf, 41

' lijkt me handiger dat de mods dat ff en publiek vertellen dan dat het per email prive heen en weer gaat toch? '

&

' dit is trouwens niet als een of ander zeikerig meeltje bedoeld, maar serieus om iets meer duidelijkheid over geaccepteerde normen te krijgen... '

Olaf, als je wil posten dat iets kut is dan mag dat best, maar niet 3 a 4 posts achter elkaar in dezelfde thread, met referenties naar Dutch Schihut Forums enzovoort..

Origineel geplaatst door krz
lees het vorige berichtje van Olaf, 41

' lijkt me handiger dat de mods dat ff en publiek vertellen dan dat het per email prive heen en weer gaat toch? '

&

' dit is trouwens niet als een of ander zeikerig meeltje bedoeld, maar serieus om iets meer duidelijkheid over geaccepteerde normen te krijgen... '
Olaf vraagt om duidelijkheid, nadat Craz iedereen heeft verzocht die niet weet wat wel of wat niet mag hem te emailen...

Lezen krz...

"maw kan iemand van de mods ff uitleggen wat niet meer geaccepteerd wordt als manier van mening geven? ivm met toekomstige postings "

krz heeft het goed gelezen....heeft toch geen zin om alles per email te doen, forum policies moeten lijkt me voor iedereen duidelijk zijn, anders krijg je alleen maar onduidelijkheid...

is wel een idee trouwens zo'n Dutch Skihut forum! ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back