fjoesz
Gepokt en gemazeld
Origineel geplaatst door demian
ik zou wel eens met Anastacia willen wandelen...eh werken![]()
pas maar op dat je niet op dr gaat staan.. die sprokkelheks is 1,20 of zo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door demian
ik zou wel eens met Anastacia willen wandelen...eh werken![]()
Origineel geplaatst door Rubenes
Ik bedoelde die klote-meisjes van K3 en zo.

Origineel geplaatst door sander
Je hebt toch wel verder gekeken dan de Free Record Shop neem ik aan, zoals bijv Rushhour en Clone. Echt wel dat je daar goede dingen vindt die niks onder doen aan het buitenland.
Ja ok, als je het over pop is, is het inderdaad wel triest, maar ja das het meeste van buiten NL ook. En Phil Collins die je noemde is tegenwoordig nou ook niet echt bepaald superieur meer.
Origineel geplaatst door metatron
1. Hellfish en the dj producer, Venetian Snares, Manu Le Malin of Micropoint
2. Psychatrist (harde noot, MR. VOX,) Teknologic (Project down under) en Akiroz
3. de Bouncemasters natuurlijk![]()

Origineel geplaatst door Mad Dan
Mjah... er is in de loop der jaren wel het een en ander veranderd ja. Ik heb over het algemeen niet zo'n hoge pet op van de Nederlandse producers gemeenschap. Dat komt vooral door al die wanabe R&B en Marco Borsato-achtige rommel. Prima muziek, maar productie technisch werkelijk waardeloos. Met de ontwikkeling van vooral de Dance industry zijn er wat meer producers die het internationale niveau halen.
Echter, niet veel, of misschien zelfs geen, producers van Nederlandse bodem zijn in staat om een Soul/R&B/HipHop productie van Amerikaans niveau neer te zetten. Dat zal mede komen door de budgetten, maar dat is een andere discussie.
Je avatar is beter zo.
verhaalOrigineel geplaatst door Mad Dan
Mjah... er is in de loop der jaren wel het een en ander veranderd ja. Ik heb over het algemeen niet zo'n hoge pet op van de Nederlandse producers gemeenschap. Dat komt vooral door al die wanabe R&B en Marco Borsato-achtige rommel. Prima muziek, maar productie technisch werkelijk waardeloos. Met de ontwikkeling van vooral de Dance industry zijn er wat meer producers die het internationale niveau halen.
Origineel geplaatst door sander
Hoor jij een verschil dan tussen Kane en U2?
denk je niet dat dat komt door dat ze nederlands zingenOrigineel geplaatst door Mad Dan
Het zal toch ook komen door dat Nederlanders (jij misschien niet) Amerikaanse mensen sneller stoerder vinden Die Kaaskoppen uit Nederland (mentaliteit en acceptatie)doen het helemaal niet zo slecht vind ik. Amerikaanse mensen luistern niet eens naar een buitenlander alleen als ze niet weten dat het geen buitenlander is (bijvoorbeeld the GOLDEN EARING). Niet allemaal natuurlijk.Origineel geplaatst door Mad Dan
Echter, niet veel, of misschien zelfs geen, producers van Nederlandse bodem zijn in staat om een Soul/R&B/HipHop productie van Amerikaans niveau neer te zetten. Dat zal mede komen door de budgetten, maar dat is een andere discussie.
Je avatar is beter zo.
Origineel geplaatst door donbrasco
Ja, daar heb je gelijk in. Een mede UCP'er werkt regelmatig via internet met Ki-Real.. zodoende ken ik hun een beetje, en ja, hij is goed, echt goed. Ferox vind ik niet zo bijzonder, maar wat ik van Ki-Real allemaal heb gehoord.. hij weet wel met buzz om te gaan.![]()
Origineel geplaatst door dr.DRé
Dat is voor kinderen :confused: