met wie zou jij samenwerken?

Origineel geplaatst door demian
ik zou wel eens met Anastacia willen wandelen...eh werken :)

pas maar op dat je niet op dr gaat staan.. die sprokkelheks is 1,20 of zo

Origineel geplaatst door Rubenes
Ik bedoelde die klote-meisjes van K3 en zo.

Sinds wanneer zijn dat muziekanten?

Enne... Klote meisjes zijn het niet hoor! 't Is niet omdat ze liedjes zingen voor kinderen dat het geen leuke meiden kunnen zijn toch?

Allee, mijn bijdrage dan maar:
Internationaal: Vangelis, JMJ, Zimmer ... en Jan Hammer dan ook maar.
Nationaal: Danny Wuyts (die ene van de notenclub -met het buikje)
Forum: Hermax, Cheimoon ...

Maar of er ooit een samenwerking van komt ... da's natuurlijk een andere vraag :maffia:

:doei:

Origineel geplaatst door sander
Je hebt toch wel verder gekeken dan de Free Record Shop neem ik aan, zoals bijv Rushhour en Clone. Echt wel dat je daar goede dingen vindt die niks onder doen aan het buitenland.
Ja ok, als je het over pop is, is het inderdaad wel triest, maar ja das het meeste van buiten NL ook. En Phil Collins die je noemde is tegenwoordig nou ook niet echt bepaald superieur meer.

Mjah... er is in de loop der jaren wel het een en ander veranderd ja. Ik heb over het algemeen niet zo'n hoge pet op van de Nederlandse producers gemeenschap. Dat komt vooral door al die wanabe R&B en Marco Borsato-achtige rommel. Prima muziek, maar productie technisch werkelijk waardeloos. Met de ontwikkeling van vooral de Dance industry zijn er wat meer producers die het internationale niveau halen.

Echter, niet veel, of misschien zelfs geen, producers van Nederlandse bodem zijn in staat om een Soul/R&B/HipHop productie van Amerikaans niveau neer te zetten. Dat zal mede komen door de budgetten, maar dat is een andere discussie.

Je avatar is beter zo.

Origineel geplaatst door metatron
1. Hellfish en the dj producer, Venetian Snares, Manu Le Malin of Micropoint

2. Psychatrist (harde noot, MR. VOX,) Teknologic (Project down under) en Akiroz
3. de Bouncemasters natuurlijk ;)

kom maar naar breda dan :p ben al n keer in haarlem geweest ;)

whehehee :okdan:

en die ..............

en die ..............

FF kijken..............hmmmmmmmmm..

Onbeslist...... Gary Numan..........Phil Wilde........DJ Rook............Vanessa Mae(en die mag op me blokfluit spelen,da's weer eens wat anders dan viool!!)8o)

Zo lekker kort ............maar zo ben ik als mijn bui zo is...!!:dubbel:

eneuuhh....

eneuuhh....

Toetsen googchelaar ...Billy Currie ........(je weet wel van UltraFox)...

Origineel geplaatst door Mad Dan
Mjah... er is in de loop der jaren wel het een en ander veranderd ja. Ik heb over het algemeen niet zo'n hoge pet op van de Nederlandse producers gemeenschap. Dat komt vooral door al die wanabe R&B en Marco Borsato-achtige rommel. Prima muziek, maar productie technisch werkelijk waardeloos. Met de ontwikkeling van vooral de Dance industry zijn er wat meer producers die het internationale niveau halen.

Echter, niet veel, of misschien zelfs geen, producers van Nederlandse bodem zijn in staat om een Soul/R&B/HipHop productie van Amerikaans niveau neer te zetten. Dat zal mede komen door de budgetten, maar dat is een andere discussie.

Je avatar is beter zo.

:kont: verhaal

:stupid :stupid

Hoor jij een verschil dan tussen Kane en U2?

Origineel geplaatst door sander
Hoor jij een verschil dan tussen Kane en U2?

Is dit een strikvraag?

denk je niet dat dat komt door dat ze nederlands zingen

Je avatar is beter zo.
Het zal toch ook komen door dat Nederlanders (jij misschien niet) Amerikaanse mensen sneller stoerder vinden Die Kaaskoppen uit Nederland (mentaliteit en acceptatie)doen het helemaal niet zo slecht vind ik. Amerikaanse mensen luistern niet eens naar een buitenlander alleen als ze niet weten dat het geen buitenlander is (bijvoorbeeld the GOLDEN EARING). Niet allemaal natuurlijk.

mijn "hot" lijst
1 the Prodigy/Alan Parsons Project ...twijffel
2 nederlands Philharmonische Orkest
3 weet nog niet

"not" lijst ook maar gelijk
Moby
direct
mijn buurman
:okdan:

Laatst gewijzigd:
Toch wel. Vind hun performance altijd rete strak,In Eindhoven ging het dak er werkelijk af,werkelijk the real shit.

*Hans Kazan(magic unlimited)& Oscar,Renzo en uiteraard Mara.

Attachments

• 17-12-2004.jpg
    17-12-2004.jpg
    12 KB · Bekeken: 108
Oja.. voor de achtergrond percussie en tevens begeleiding de band van Jan Smit. Vooral die Aart van de Heuvel & Bauke doen het altijd goed tijdens live seminars. Tijdens Noorderslag was het beuken met de pet op,het systeem trok het halverweg niet waardoor de hele zooi doorbrande,werkelijk een schouwspel om te zien op dat podium,het hele podium stond in vuur en vlam .

Attachments

• smitmupa-1.jpg
    smitmupa-1.jpg
    12,7 KB · Bekeken: 104
Laatst gewijzigd:
Dat is voor kinderen :confused:

Origineel geplaatst door donbrasco
Ja, daar heb je gelijk in. Een mede UCP'er werkt regelmatig via internet met Ki-Real.. zodoende ken ik hun een beetje, en ja, hij is goed, echt goed. Ferox vind ik niet zo bijzonder, maar wat ik van Ki-Real allemaal heb gehoord.. hij weet wel met buzz om te gaan. :)

Voor kinderen? hoe kom je daar nou bij. Heb je Hans Kazan wel eens drumbeats zien bouwen dan?

Origineel geplaatst door dr.DRé
Dat is voor kinderen :confused:

oh sorry,maar heb je Hans Kazan wel eens drumbeats zien bouwen? Hij maakt vroeger in zijn jeugdige jaren vette hardcore shit. Hij stond toen nog op een sublabel van Rotterdam Terror Corps met de Magic Show. Sentiment...

Back