met wie zou jij samenwerken?

Mag ik van de stokoude componisten - Mozart?

Jajaja, het gaat nog spannend worden met dat stripkwartetten. ;)
:W

:bekdicht:

:luv: ?

Maakt me eigenlijk niet zoveel uit met wie samen te werken. Lijkt me wel interessant om een concept uit te werken met diverse mensen. Een soundscore voor een film of zo. Lekkere sferische vage muziek. En ook diverse niet elektronische instrumenten.

als je een beetje een sampler kan bedienen kan je met al deze mensen samenwerken...
of ze nou willen of niet! :W

1.Simon Posford
2.Aphex twin
3.Amon Tobin
4.Two lone swordsmen
5.Autechre (is waarschijnlijk niet meer te volgen, maar toch :P)

Origineel geplaatst door eZCiD
1.Simon Posford
2.Aphex twin
3.Amon Tobin
4.Two lone swordsmen
5.Autechre (is waarschijnlijk niet meer te volgen, maar toch :P)

..begin maar alvast te studeren dan ;)

Origineel geplaatst door metatron
Hellfish & Dj The Producer zonder twijfel
Venetian Snares
Rude Awakening

En ik hoop snel weer met mijn maat DVE;)

Hellfish is the shit, vooral z'n mix album constant mutation op planet mu is een alltime favoriet van me

Ja idd. die gast maakt echt goede muziek, besteed er altijd veel aandacht aqan iniedergeval, altijd vet geklooi met stemmen mooi bbtje en lekkere bassdrum`s.

Kijk ook eens voor de Producer is ook zo`n soort gast maken ook samen veel muziek.;)

Misschien de openingspost eens quoten, want ik denk dat niemand em nog leest:

even een vraag, aangezien bijna iedereen hier in zijn/haar eentje muziek maakt [ja, ik zei toch 'bijna'...]:
met wie denk jij dat je het best zou kunnen samenwerken?
en dan bedoel ik qua muziek en gedachtengang, niet of het reëel is, gewoon wat je het liefst zou willen.

a) met wie van de internationale musici zou je het liefst samenwerken?
b) met wie van de nationale musici zou je het liefst samenwerken?
c) met wie van de DSF musici zou je het liefst samenwerken?

gewoon benieuwd

Ik ben ook benieuwd. :D

A Herbie Hancock, Prince, Egyptian Lover, Antony Rother en ik zou Harvey Mason ook wel eens achter een paar pads willen zetten waar ik wat sampletjes onder kan hangen
B Bangkok Impact... en misschien Dexter (kan zijn shit ook eens wat vetter worden :D )
C geen idee eigenlijk nog.. te weinig gehoord. Wel van naamgenoot goede tips gekregen. voor zover ik het kan inschatten vertrouw ik hem mixen/masteren zeker toe. Ben benieuwd wat Sander allemaal met zijn analoge apparaatjes doet.

Paul Oakenfold.
The Cure.
Nelly Furtado.
...
...
...

Everybody who likes music.

Re: met wie zou jij samenwerken?

Origineel geplaatst door cyan_circle
.......

a) met wie van de internationale musici zou je het liefst samenwerken?
b) met wie van de nationale musici zou je het liefst samenwerken?
c) met wie van de DSF musici zou je het liefst samenwerken?
..........

a) Mark Knopfler :halleluja ...en doe Bowie ook maar... voor de zang ... want knopfler klinkt niet door de micro :D
b) Toets Tielemans
c) iemand van synthforum?... euh.... geen idee.. diegene die het beste op de toetsen ramt :D ... of geef me anders maar 1x een isniezot. ;)

Stel je voor: Bowie, Knopfler en Toets in 1 kamer :maffia: ( ... en isniezot de drums programmeren, hihi .. )

Laatst gewijzigd:
Re: met wie zou jij samenwerken?

a) The prodigy, Basement jaxx, DJ producer
b) Promo/Rude awakening
c) Catscan, Niel

1) John Deacon (wat is me dat toch een ongeloofelijk wijze vent)
2) Dj Sneak (al zou ik dan vooral hém het werk laten doen en zelf goed opletten :D)
3) Bij forumlid Trash wil ik ook best es langs, ben benieuwd wat die in z'n studio staan heeft *D

paar jaar later toch eventjes de post wat bijstellen enzo ;)

Voor internationaal zou ik voor deze personeng aan:

Tony Banks om iets richting klassiek te maken
Peter Gabriel omdat het IMHO een van de betere producers is ter wereld. Zijn approach aan geluid is best uniek en zijn SACD's overdonderen mensen behoorlijk
Marillion IMHO de beste band op aarde. (Ja vind ze beter als Genesis al was het omdat dit een band is die echt met fans betrokken is en zeker commerciel gezien zeer uniek zijn)
Hans Zimmer lijkt me geweldig een soundtrack te maken met hem...

Nationaal
Hmm tja nationaal hebben we eigenlijk weinig bijzonders. Dus blijf hier mijn standpunt bij houden ;)

SF
resnovae, chrizz, 6trak, danny, mennomoog

Back