met wie zou jij samenwerken?

hmmmmm
1)
takagi masakatsu
Tim Hecker
Plaid
aphex twin
luke vibert
bogdan raczynski
chris clark
Kettel
Marumari

2)
de portables
Köhn

3)
iedereen en niemand

trevor horn
rupert hine
todd rundgren
jochem paap
ltj bukem
ozric tentacles
eat static
gong

ach ja eerst maar eens met die mensen gaan werken die nog steeds een keer hadden beloofd om eens langs te komen!

a) niemand
b) in Belgie heb je niet echt goede muziekanten
c) evilfaces of iemand die veel geduld heeft om mij veel aan te leren over muziek maken

Origineel geplaatst door sander
yeah right. In het buitenland is natuurlijk alles beter. :stupid

Die opmerking past echt bij je avatar. Laat ik mijn stelling verduidelijken dan: 'voor mij niets te leren in NL' Niet dat in het buitenland alles beter is, maar laten we eerlijk zijn, beetje suf niveau in ons kikkerlandje. ZEKER waar het gaat om pop muziek, wannabe R&B en andere nederpulp. DRAMA! In de dance zijn er een paar knappe producers inderdaad, maar voor mij niets van te leren.

groet

Origineel geplaatst door Mad Dan
In de dance zijn er een paar knappe producers inderdaad, maar voor mij niets van te leren.

Je hebt toch wel verder gekeken dan de Free Record Shop neem ik aan, zoals bijv Rushhour en Clone. Echt wel dat je daar goede dingen vindt die niks onder doen aan het buitenland.
Ja ok, als je het over pop is, is het inderdaad wel triest, maar ja das het meeste van buiten NL ook. En Phil Collins die je noemde is tegenwoordig nou ook niet echt bepaald superieur meer.

Mijn lijstje

Mijn lijstje

Internationaal:
Howard Shore
John Williams
Hans Zimmer

Nationaal:
Tjeerd Oosterhuis
Ulco Bed
Candy Dulfer

Synth Forum:
Hermax ... (volgens mij hebben we raakvlakken)

1: Richard d. James / Portishead / FSOL / Plaid / Delia Derbyshire

2: Jochem Paap (ff overhalen dat ie geen techno meer moet maken en weer IDM moet oppakken (Shocking Hobby!!!) / Stefan Robbers / Eye-d & Hidden

3: Isniezot / 6- trak / Sander / Dextah / Wesko (kunnen we "Zeven" maken!) / Iedereen die geen (commerciele) techno en/of trance wil maken en graag wil experimenteren

Catscan (forumlid)
Tha Playah
Dione (E-Noid) (forumlid)
Promo
Ophidian

daar zou ik geen problemen mee hebben:D

a)Kraftwerk, Orbital, Aphex Twin, Lawgiverz, Plump DJ`s, Matthew Johnson, Anthony Rother, Mystik Letter K ;) en.....Yellowman

b)Speedy J, Dave Miller, Steve Rachmad en .....Postmen

c)Planet Unknown, Remmelt :okdan:

Origineel geplaatst door isnieZot
en ik dan?

Ik bedoelde die klote-meisjes van K3 en zo.

Back