Nieuw nummer (alweer) Rock/Pop

-jammer dat de zang zwaar is overstuurt. ALs het expres is mis ik de functie. Of is dit live opname?
- mist warmte qua mix
-lekkere poppy breaks!

in dat geval: lekker nummertje :)

nou nog in de studio uitproduceren ;)

Tis wel een lekker nummer ja. Zomers ook. :)

Ik mis alleen een beetje een einde; in plaats van die snelle fade-out even doorspelen en eindigen met het beginakkoord op de gitaar? (dan is er dus geen fade-out meer) Wat de toetsensolo betreft (1:36-1:55): er zitten erg veel gaten in. Het geluid lijkt een hele korte release te hebben, waardoor je een gat hoort elke keer als de toetsenist zijn hand optilt voor de volgende noot. Is dat bedoeld? Je zou kunnen proberen de patch op mono te zetten met een lange release: geen overlap tussen noten én geen gaten meer. Over de mix kan natuurlijk weinig gezegd worden, maar misschien toch wat voor de volgende keer: er zit nu wel érg veel galm/oversturing op de stem. En in de drums zit heel weinig laag en veel hoog (bekkens!); zou je de opname van de drums niet kunnen eq-en? (wat laag erbij, wat hoog eruit) De track begint ook abrupt trouwens; misschien een halve seconde stilte?

:okdan:

Laatst gewijzigd:
bedankt voor jullie reacties, dit was gewoon een rauwe mix natuurlijk en er valt veel aan te verbeteren dus bedankt voor de feedback ;)

sorry , over slechte smaak valt te twisten .
nu is laatst mijn zang afgezeken en vraag me af waar ze hier blijven ,de afzeikerds . (of ben ik nu bezig? )
ik kan het niet mooi vinden , maar das misschien een questi van een leuk scrabble woord.
maar wel leuk dat je lekker rockt , collega ;)

even een paar vraagjes :
wat doe jij precies alemaal in de band ?
wat voor muziek style maken jullie/jij nog meer ?
en hoor ik een microkorgje ?

Je hoort inderdaad een korgje..ondanks je kritiek, bedankt voor je compliment :mexico:

al twee keer in vera gestaan...regel je ons volgende optreden?8o)

Origineel geplaatst door remeron
Ik heb het nummer ff wat aangepast, de galm uit de zang gemixd, release van mijn korgje beetje opengegooid en het einde wat langer gemaakt (klinkt inderdaad beter)

De stem is nu wel weer érg droog, helemaal zonder galm... ;)

(voor de rest zijn het wel verbeteringen trouwens :) )

ja dat vind ik dus ook, het klinkt nu een beetje koud maargoed ik ben er al weer mee bezig8>

Back