Gewoon aan je drumstel vastzetten en verbaas iedereen met fantastisch drumwerk. Alleen moet je nog iets vinden voor de hi-hat maar je kunt dit ding gewoon modden zodat je een sampler kunt aansturen met hi-hat samples.
Dus als ik het goed begrijp zijn het gewoon mini-sampler-tjes die de 'klap' afspelen die je ze ingeeft volgens een patroon wat je instelt op het hoofdkastje? da's wel erg origineel vind ik
Origineel geplaatst door Sander02 Dus als ik het goed begrijp zijn het gewoon mini-sampler-tjes die de 'klap' afspelen die je ze ingeeft volgens een patroon wat je instelt op het hoofdkastje? da's wel erg origineel vind ik
Nee, het zijn doosjes die een tik geven tegen de ondergrond waar ze op zitten. Zo kan je verschillende geluiden maken. Kijk eens naar het filmpje. Als je dat niet kan, zie dan dit plaatje. De doosjes tikken tegen een fles, een pizzadoos, een theedoos, en nog 2 andere doosjes.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.