dope physical programmable drum machine!

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Dope drumcomputer!

of, met andere woorden:

'It is a physical programmable drum machine.'

Attachments

• bb.jpg
    bb.jpg
    10,6 KB · Bekeken: 91
Dat ding is cool ja. Zag die een paar dagen geleden voorbij komen. Zitten best wel mogelijkheden in.

Alleen die gast moet wel snel iets verzinnen op het weglopen van die "kloppers" want dat is nog niet helemaal top.

Haha hier moest ik echtwel even om lachen :D Dit wil ik ook.

Gewoon aan je drumstel vastzetten en verbaas iedereen met fantastisch drumwerk. Alleen moet je nog iets vinden voor de hi-hat maar je kunt dit ding gewoon modden zodat je een sampler kunt aansturen met hi-hat samples.

Das echt goed verzonnen!

Dus als ik het goed begrijp zijn het gewoon mini-sampler-tjes die de 'klap' afspelen die je ze ingeeft volgens een patroon wat je instelt op het hoofdkastje? da's wel erg origineel vind ik :okdan:

Origineel geplaatst door Sander02
Dus als ik het goed begrijp zijn het gewoon mini-sampler-tjes die de 'klap' afspelen die je ze ingeeft volgens een patroon wat je instelt op het hoofdkastje? da's wel erg origineel vind ik :okdan:

Nee, het zijn doosjes die een tik geven tegen de ondergrond waar ze op zitten. Zo kan je verschillende geluiden maken. Kijk eens naar het filmpje. Als je dat niet kan, zie dan dit plaatje. De doosjes tikken tegen een fles, een pizzadoos, een theedoos, en nog 2 andere doosjes.

Attachments

• plaatje.jpg
    plaatje.jpg
    11,5 KB · Bekeken: 75
aaah op die fiets! (kon het niet goed zien/horen op m'n werk)

Da's ook wel erg cool ja, midi <> fysieke triggers. Meestal is het andersom

Back