1ste acid track

Raph

LAAG
Oke ik heb dus al heel lang geen muziek gepost om de simpele reden dat ik een lui varken ben die nooit iets wil afmaken. Heb ondertussen ook iets van 50 climax loopjes waar ik nooit meer aankom....maargoed.

Normaal maak ik eigenlijk nooit acid maar gister ging het er wel heel lekker aan toe.
Het nummer is gewoon een live gefreakte acid track zonder beats.

Dr zit een lekkere distortion op en een tikkeltje reverb

link:
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=16441

wat vinden we ervan?

Met welke distortion heb je dit gedaan en welke delaysreverb heb je gebruikt.

ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt gecharmeerd raak van al die standaard 'ik-kan-het-ook' acid bliepjes maar deze 303tjes zijn erg lekker om naar te luisteren! erg mooie distortion bovenop de dikke 303 klanken! ergens in het midden van het gefreak begon ik ineens sterk aan het nummer uit de eerste film van blade te denken! Confusion (pump panel mix) 1 van de meest dikke techno tracks ever! ( vind ik althans ;) ik heb 2 originele 12inches hiervan thuis liggen met de originele mix van 10minuten erop. die platen zijn HEILIG! :halleluja ).

maar goed, waar ik eigenlijk voor postte............... ik ben erg benieuwd naar die 50 climax loops waarover je het had. ik ben ook zo iemand als jij.. een echte drumloop man. in een goeie bui fix ik zo'n 50 hele bruikbare en mega dik klinkende loops op een dag! totdat mijn harddisk een keertje crashte..=( alles kwijt en voor niks geweest.. maar goed..

dr.DRé: ....uhmm.... Ik heb guitar rig voor de distortion and reverb gebruikt.

Denzzl: Bedankt voor je reactie.
Ik heb zelf heb ik vrij weinig acid platen maar 1tje springt er bij mij toch wel altijd bovenuit: Solar Quest - Acid air raid }:|. Met die loopjes doe ik momenteel vrij weinig, ik wil namelijk altijd nieuwe dingen maken....maar ik zal ze niet vergeten hoor :).

Zo....
Op naar awakenings festiival! 8)

Speak ya all later!

Back