synth user reviews

DJ41

Lid sinds 1834
Je kent ze wel, reviews van simpele zielen zoals jij en ik.

vb : harmony central

Hecht je veel waarde aan dit soort reviews? Of kijk je er nooit naar?

Soms heb ik ook het idee dat er bij sommige postings gepost wordt door de fabrikant...

eindigen die reviews op HC niet altijd in een verschrikkelijke flame-war? ;)

meer dan 80% van alle reviews komt volgens mij neer op het volgende: als ik iets heb gekocht schrijf ik het de hemel in en zeik alles af wat ik niet heb gekocht want dat is crap

Origineel geplaatst door olafmol

Dat klopt, maar er zitten er toch een hoop serieuze tussen waar je eventueel wat aan zou kunnen hebben toch?

Lees ze wel eens maar ze zijn volgens mij net zo zinvol als het verhaal van de verkoper (in de winkel). Maar dat heb je ook met gebruikers die of niet van het bepaalde apparaat houden of er gewoon niet goed mee om (kunnen) gaan.

Eigenlijk heb je aan alles toch niets omdat je het zelf toch altijd beter weet. ;)

Soms is het wel handig om te kijken of er in een bepaald apparaat een software bug zit ofzo. Of wat de "knelpunten"van een bepaald apparaat is. bv. rotte interface, knoppen snel kapot, handleiding zuigt... enz enz.

Origineel geplaatst door olafmol

meer dan 80% van alle reviews komt volgens mij neer op het volgende: als ik iets heb gekocht schrijf ik het de hemel in en zeik alles af wat ik niet heb gekocht want dat is crap

Exact.

Er staan toch ook veel negatieve reviews in van mensen die een bepaald apparaat hebben gekocht hoor. Toch wel interessant om te weten waarom ze dat dan vinden.

Ik vind reviews hier beter.
Van leden die al een tijdje lid zijn, weet je van wat voor type synths ze houden en weet je dus of die review relevant is.

<table><tr><td ALIGN=right><font size="0" color=red>Johnny's persoonlijke mening</font></td></tr></table>

Ik kijk er wel naar, sommige mensen onderbouwen goed, andere mensen vinden een bepaalde synth weer te leuk om geloofwaardig te blijven.

Back