prophet 10 op ebay espanjolalala

demian

Ojee

Attachments

• prophet10.jpg
    prophet10.jpg
    6,3 KB · Bekeken: 137
Dan wel een knip na elke 500 posts of zo. Anders wordt het zo'n gedoe om alles door te snuffelen. :)

[offtopic]
Euh... ja hoor. Dat kan. Twee dus. Twee draadjes met koopjes. Eentje voor eBay en eentje met modulaire koopjes. Of ook nog eentje met mono-synths en een aparte met polyfone bakken? Met en zonder aftertouch? Analoog en digitaal?

Maar waarom?! :confused:
[/offtopic]

Origineel geplaatst door mono-poly
Zo was het voor heen altijd.
En toch wel overzichtelijk vind ik.

Dat was inderdaad voorheen nog wel het geval ja, maar geen regel gelukkig.

(mono bedoelt de : Gevonden Ebay-koopjes thread - Kwartaal X volgens mij)

Reden waarom ik nu ebay koopjes in aparte threads gooi is omdat ik het heel lastig vind als ik iets zoek over een synth/ebay in een topic terecht kom met 201 pagina's.. dan vind ik hem dus nog niet omdat ik niet al die pages ga doorzoeken..

Daarom probeer ik synths die ik op ebay zie waarvan ik denk dat ze interessant zijn te posten in een bestaand topic wat gereleateerd is aan de synth en de context waarin in zoek.

Dát vind ik dus overzichtelijk.. maar ja. ik snap dat dat niet voor iedereen zo werkt. sorry..

Misschien moeten we een voting houden en dan een beslissing nemen 8)

Is een prophet van 3000 interesant?
Een Firstman voor 450 euro?

Ik weet geen prijzen mono, dus voor mij is het interessant om te weten hoe men daar over denkt.
Gelukkig kom jij altijd snel melden dat het veel te duur is. Dan weet ik dat! :eureka:

Dus het werkt wel... voor mij dan..:D

Je ben een boefje!!!!
Hahahaha je had die OSCar moeten posten!!!

haha.. dat was erg grappig.. die zag ik in het laatste uur van de verkoop en ik dacht.. ik probeer 'ns wat!

poink... raak! :D

Maar goed.. ik heb betaald maar nog geen Oscar gezien.. best wel spannend, hoop hem vóór zonder binnen te hebben zodat ie mee kan naar de meeting. :peukie:

Back