[track] Koro 6

Symen

Symen
Hallo Mensen,

Na al lang niet meer online geweest te zijn, twee maanden, (inmiddels getrouwd enzo :o: ) en net zo lang geen muziek meer gemaakt te hebben, moest ik daar even verandering in aanbrengen.

Hopelijk kan ik me vanaf nu van de in de afgelopen maanden opgelopen roest ontdoen en weer een beetje redelijke muziek maken...:W

Download Koro 6 (directe link naar file)

Graag reacties!!

Laatst gewijzigd:
Na het nummer nu nog een keer gehoord te hebben (de ochtend na het maken) hoor ik dat in iedergeval de stemmen te hard zijn, teveel galm / reverb hebben, en eigenlijk misschien zelfs wel eruit moeten...

Hebben anderen nog commentaar, of is dit nummer gewoon te beroerd om er woorden aan vuil te maken?

Nee het is niet beroerd, zelf erg OK .. vooral die samples zijn zwaar .:halleluja . Mooie opbouw..
Maar ik verbaas me wel over die extreem lage lofi kwaliteit van 64 kps. Zou het liever horen in.. hm.. 256 kps.
Ik vind ook niet dat er teveel galm inzit hoor. Gewoon zo laten..:walker:

lekker zo laten idd..
misschien aan t einde ook nog een te harde string erbij? :P

Tof nummer, kllinkt een beetje als Orbital ( en dit is een compliment ).
Galm vind ik OK. Stemmen klinken misschien inderdaad iets te hard ( ? ).
Mijn grootste kritiekpunt is de klank en volume van de beat en de snare. Ik vind dat ze teveel op de achtergrond zitten en niet genoeg knallen.
Misschien ook nog een stukje waarin je drums eens door een filter haalt ?
Compositie vond ik prima.

niet teveel hoor! die beat hoeft helemaal niet zoveel heftiger van mij, mits je de stem er lekker hard op laat knallen zoals nu.. vind ik wel mooi

Allereerst gefeliciteerd met je trouwen.

mooie intro...Ik vind je nummer in z'n totaliteit een lekker relax nummertje.. Beat niet te hard. Klinkt lekker zo..

Bij je vocals vind ik dat je af en toe iets te veel reverb gebruikt voor het mooie.

Maar wel lekker hoor.

Back