wachten duurt lang...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ross

Stamgast
pfff, ik zit al een uur op een pipo 8o) te wachten die mijn ultrafex komt halen. Heb zo'n idee dat ie niet meer komt...

Toch fijn dat mensen dat nie even iets laten weten he.... dat ze iets later zijn of dat de koop nie doorgaat.

Zijn d'r nog meer mensen die zulke ervaringen hebben of heb ik nu weer pech....

koop is trouwens via speurders.nl gegaan

Hij heeft toch je foonnummer? :D

Ach, in Bourgondisch Limburg weten ze toch met gemak de tijd te vullen met heerlijke spijs en drank?

Tja, speurders. Gek genoeg krijg ik altijd hele verschillende reacties als ik iets zowel op MP als op speurders zet en van speurders vrijwel altijd of belachelijke biedingen (5 euro voor een D110 :( ) of mensen die niet reageren of hele wazige mails versturen. MP gaat vrijwel altijd beter. Maar ja, da's slechts mijn ervaring natuurlijk...

jah, dat foonnummer heeft ie.

en kwa spijs en drank, er staat nog vlaai in de koelkast ;)

met speurders heb ik toch al een aantal goeie ervaringen hoor.Maar ja, das geen garantie dat diegene aan de andere kant van de lijn altijd betrouwbaar is he

Laatst ook zoiets gehad met iemand op dit forum. Persoon kwam niet opdagen. PM gestuurd met vraag of persoon het eventueel niet kon vinden. Tot heden nog geen bericht terug gehad. :confused:

Bij zowel speurders als marktplaats krijg ik de meest vreemde mailtjes, belachelijk lage biedingen, mensen die opeens niks meer laten horen etc. Ik vraag tegenwoordig gelijk om een telefoonnummer en handel het via de telefoon verder af. Dat werkt tot nu toe het beste.

Klopt. Gewoon nooit bieden (kansloos) of biedingen serieus nemen, zo snel mogelijk een email correspondentie opzetten en *zeker* van tevoren nog telefonisch contact om 'een gevoel te krijgen'.
Mensen die vaag mailen of vaag zijn aan de telefoon, komen niet door het filter... ;)
En zelfs dan heb je mensen die niets meer laten horen, niet komen opdagen of zich ter plekke bedenken over prijs of te verkopen spullen.

Ach ja, het hoort erbij... part of the hobby :D

Maar goed, een uurtje wachten vind ik inmiddels normaal.
Het kàn natuurlijk zijn dat er net op een rare plek file of wegwerkzaamheden zijn... zelfs met navigatie in de auto ben je niet zeker van een tijdige aankomst... (maar de dagen dat je met het Shell 1000 straten boek aan de gang moest liggen gelukkig achter ons... :D)

Origineel geplaatst door Hanz
. (maar de dagen dat je met het Shell 1000 straten boek aan de gang moest liggen gelukkig achter ons... :D)

Hier nog niet hoor. =(

Ken het.
Was gister dus naar A'dam gereden (toch anderhalf uur).
Blijkt die knakker niet thuis te zijn en z'n voicemail aan te hebben staan.
En dus onverrichte zake maar weer afgedropen richting huiswaards.
Kom je ook nog in de file terecht.

OOK FIJN! :(

Mensen blijven verbluffingwekkend.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back