tb-303

Status
Please reply by conversation.

Lucifer666

Jan met de pet
k'zoek een mooie goed werkende orginele 303.(geen mods)
Ze mag wel een beetje bekrast zijn maar geen tweakspooren.
Voor de rest moet ze technish 100% in orde zijn.
Denk je het perfecte meisje voor me te hebben mail of p.b. me.

d.b.v. Danny

TB 303

TB 303

Hallo

ik heb een erg nette TB 303 met minimale gebruiksporen, technisch perfect, te koop voor 850 euro

vr groeten,
John

Ik kan je wel even zeggen dat als er gebruikssporen rondom de knoppen zitten, dit niks hoeft te zeggen over de kwaliteit of levensduur van de knoppen/machine. Die van mij had flinke sporen en die ik heb toch al weer wat jaartjes in m'n bezit, veel mee opgetreden en veel getweakd. Het enige waar ik last van heb zijn de steptoetsen. Die heb ik allemaal al eens vervangen en zijn nu alweer brak. (een paar dan).

Origineel geplaatst door sander
Ik kan je wel even zeggen dat als er gebruikssporen rondom de knoppen zitten, dit niks hoeft te zeggen over de kwaliteit of levensduur van de knoppen/machine. Die van mij had flinke sporen en die ik heb toch al weer wat jaartjes in m'n bezit, veel mee opgetreden en veel getweakd. Het enige waar ik last van heb zijn de steptoetsen. Die heb ik allemaal al eens vervangen en zijn nu alweer brak. (een paar dan).

Tuurlijk zegt dat niets. Het zegt alleen wat over lomp tweakgedrag. Die van mij werkt echt perfect maar heeft ook slijtage plekken rond de draaiknoppen. Zo heb ik hem gekocht ook. Als ik er eentje zou hebben die er perfect uit zou zien zou ik er nooit zo lomp mee omgaan dat ik 303-zilver onder m'n nagels heb zitten na afloop. Ik kan me goed voorstellen als iemand een 303 wil die er goed uitziet zonder tweaksporen. Voor de functionaliteit maakt het geen moer uit, maar het oog wil ook wat. De mijne in ieder geval wel. Ik zoek er zelf ook nog eentje :)

Status
Please reply by conversation.
Back