Oke jongens , jullie hebben allamaal zo je punten ! De een ben ik het meer mee eens dan de ander, maar goed...
Ik weet het je kunt nog zo'n mooie keueken hebben, maar je moet wel kunnen koken !! Is een statement waar jullie direct of indirect vaak naar verwijzen !
De boodschap is duidelijk....
Maar ik wil gewoon mijn omgeving geinstalleerd hebben, zodat ik kan beginnen met koken ! En dat ik cubase ga leren kennen in 2 maanden is mij al langggggggggggggggggggg duidelijk dat dat niet het geval is....
Kijk alleen al eens vlug door de venstertjes voor de gein !
Ik ga zekers geen hardware-samplers bij halen; dan wordt mijn graf alleen maar dieper ( tenminste voorlopig )
Ik heb nu een redelijke mooie setup, die alleen nog niet werkt.... door allerlei dingetjes waaronder zeker; onkunde, daar ben ik gewoon heel eerlijk in....
(Damn moest eigelijk gewoon een prive-leraar hebben, hoezo geld maakt niet gelukkig ?

)
Ik zal eens aan een vriend van mijn pa vragen, of ie iets van ESI heeft en of ik dit eens mag uitproberen in mijn setup...
maar nog niet kopen...
Ik heb begrepen dat je met ESI het minste gaat stunten ivm; drivers etc... en eventuel complexiteit.
Verder snap ik jullie punten vaak wel. en het klopt ook nog vaak !