Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

)
hoe deden jullie dat in het begin dan eigenlijk toen jullie nog niet zoveel gear hadden?

Vroeger was het heel anders. Ik ben alleen begonnen met een MC-303, een TR-606, een TR-707, een drumstation en S2800i, geloof ik en dan gebruik je de multitembraliteit van je MC-303 en S2800 veel meer. Dus dan is het allemaal minder flexibel. Dat was nog minder interessant dan nu.Origineel geplaatst door TraiZor
aha dus jullie doen elke keer een andere set nummers van jullie met ook andere gear erbij. maar als je niet zoveel gear hebt kan dat natuurlijk niet. hebben jullie ff mazzelhoe deden jullie dat in het begin dan eigenlijk toen jullie nog niet zoveel gear hadden?
Eigenlijk alleen maar door te muten en unmuten. Daar heb ik al iets over geschreven in deze thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=3361en nog ff over die fillins he, je hebt fills van 1 maat 2 maten en 4 maten.. hebben jullie al die fills gecategorizeerd of doen jullie alleen aan de 1-maat fills ofzo?
en gebruiken jullie om zo'n fill te triggeren een mute-memory (op z'n yamaha's) om de fill tracks te unmuten en de basskick (bv.) te muten?
Nee, heel soms.. Niets vooraf luisteren... Gewoon erin gooien en eventueel corrigeren.en hebben jullie altijd nog een hoofdtelefoon op?
Jij kent mij en CraZ niet... Anders had je die vraag nooit gesteld.en hoe doen jullie dat met drank? altijd nuchter on stage?
Is goed!wat een vragen he
gezien omstandigheden kan ik nog ff niet komen kijken, maar een keer zal ik er zijn!![]()