Hoe hebben ze het geluid van Toeter gemaakt?

Hoe hebben ze het geluid van Toeter gemaakt?

• Met een Toeter, natuurlijk!

Stemmen: 5 8,9%
  • Een stem door een vocoder?

Stemmen: 2 3,6%
  • matt second die kopje onder gehouden word door twee grote negers op de wc in de waterfront te rotter

Stemmen: 10 17,9%
  • Door toeter zelf! Hij bestaat, ik was laatst aan het zwemmen in het riool en daar was ie! Toeter en

Stemmen: 18 32,1%
  • Door heel iets anders, heeft helemaal niets met synths te maken.... En kap eens met enquetes.

Stemmen: 21 37,5%

• Totaal aantal stemmers
    56

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Iedereen kent Toeter wel! Van de snorkels! Wat een geweldige serie! Potdomme, zo groot als een duim en zo vindingrijk! Die aflevering met de snorkeleter... Die was spannend! Maar gelukkig is er een snorkeletereter, want anders was het snel gedaan met de snorkels... Maar genoeg hierover..

Toeter maakte een geluid, die heel in de verte op een toeter leek. Waarmee is dat geluid gemaakt?

Die gast die dat geluid insprak hebben ze eerst flink op zijn tater gerost, sindsdien praat ie altijd als een toeter.
Toen is ie maar de cabaret in gegaan..

Toe ga mee naar..

Toe ga mee naar..

Toe ga mee naar Snorkel-land.. in de diepe zee..
.. en beleef de avonturen van de snorkels mee!

Is dat niet zo'n gek (kinder)fluitje met zo'n trillend papiertje erin.

Volgens mij deed ik dit vroeger altijd na met een vloeitje en een kam? :confused:

tijd voor een wijnbal :P

Neusfluit..

Neusfluit..

Misshien wel een Jack-Spijkerman Neusfluit.. Proooeaaapp

Nondedjuuukes.. ik zit weer helemaal niet op te letten.. *snor*

Laatst gewijzigd:
da's een heel grappig verhaal. eigenlijk niet eens zo heel grappig, maar meer een geheim.

zie je, ik heb vroeger een paar keer de eer gehad om met Toeter de edele sport der vliegvissen te beoefenen... Toeter is namelijk een fervent visser, en vliegvissen, daar is ie helemaal dol op, hij is dan ook moeilijk aanspreekbaar en weet van geen ophouden. die paar keer dat ik met hem heb mogen vissen zijn altijd geeindigd in een gevecht tussen Toeter en een aantal ervaren zeevissers [oftewel; zeebonken] die ik in het gevecht had verwikkeld door bepaalde opmerkingen jegens hen aangaande hun sexuele geaardheid, Toeter en enkele toepassingen voor snorkels. vanzelfsprekend heb ik me nooit gemengd in deze gevechten, want laten we eerlijk zijn: niemand zit er op te wachten om Toeter ook echt fysiek aan te raken, die rare groene griezel.

door deze gevechten te ensceneren had ik echter wel de mogelijkheid om Toeters 'sweet spot' in te nemen, waar hij altijd zoveel vissen ving. ik noem het 'sweet spot', Toeter zelf noemde het altijd 'toet-toet', maar goed, zo noemde hij mij ook, en een broodje haring.

al met al kan ik zeggen dat Toeter best een geschikte vent is, afgezien van zijn gewoonte om met zeevissers te gaan vechten en zijn irritante getoeter.

na menig gesprek dat ik met Toeter gevoerd heb, dat wil zeggen: een 'gesprek' waarin ik diep existentiele dingen poneerde en Toeter hierop reageerde met "toet-toet", ben ik er na verloop van tijd achter gekomen dat Toeter niet alleen was in zijn mongloide uiterlijk en rare getoeter. veel speurwerk en meerdere versleten vergrootglazen hebben uiteindelijk geleid tot mijn volgende vinding, die zeker een schok zal veroorzaken in geneologisch nederland:
tooter.gif

harpocolorvinette2.jpg

TOETER DE SNORKEL EN HARPO MARX ZIJN BROERS!!!

jazeker! bedenk maar eens; Toeter kon niet praten, en Harpo ook niet. bovendien maakten ze allebei een toetergeluid, Harpo met een toeter/wandelstok en Toeter met...ja, waarmee? waarschijnlijk heeft Toeter de familiewandelstok/familietoeter ingeslikt en is daarvoor verbannen naar een onderzee-stad waar allemaal kluizenaars bijeen leefden. en hoe die mensen allemaal snorkels gegroeid hebben en andere kleuren hebben gekregen, dat is een ander verhaal.

maar weet je wat ik denk?

ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn...

Origineel geplaatst door OnAcid
Is dat niet zo'n gek (kinder)fluitje met zo'n trillend papiertje erin.

Volgens mij deed ik dit vroeger altijd na met een vloeitje en een kam? :confused:

Nooit geweten dat zo'n ding een kazoo heette. Weer wat geleerd.

kazoo.jpg

Origineel geplaatst door OnAcid

Nooit geweten dat zo'n ding een kazoo heette. Weer wat geleerd.

kazoo.jpg

Jaja, urenlang Zack McKracken vs. The Alien Mindbenders spelen op de Amiga heeft uiteindelijk toch nog nut gehad.

Een verhaal dat best eens waar zou kunnen zijn...

Een verhaal dat best eens waar zou kunnen zijn...

Wat een wazige kazoo zeg :) Kheb hier gewoon zo'n goedkoop plastieken dingetje liggen...maar ach... je kan ook wel een vloeipapiertje pakken en er tegenaan blehruh...

hahaha, toevallig, mijn maat zat gister bij me in de auto.. en die deed, jahaa.. toeter na !! :)

Zou toeter de doofstomme snorkel voor moeten stellen? Voor elk wat wils...

Bestaan die Snorkels niet echt dan?

in die tijd waren tekenfilms nog niet politiek incorrect dus ik betwijfel of toeter de gehandicapte neger moest voorstellen

misschien waren het wel een paar juno's door flink wat filters, bandpass, chorus en gaters enzo en dan up pitchen..
maar het kan ook zo'n fluitje geweest zijn ;)

toeter zit trouwens vast heb ik mij laten vertellen. hij had problemen met de belasting. zit namelijk zo:
na de serie is hij een eigen bedrijfje in blaasinstrumenten begonnen, het ging allemaal niet zo goed maar met wat creatief boekhouden. heeft hij de aandeelhouders nog een tijdje om de tuin kunnen leiden. tot dat de beurswaken honden zijn administratie eens goed doornamen

de fiod heeft een tijdje naar hem gezocht en dankzij het logboek van kapitein ortega hebben ze hem toch te pakken gekregen.

Junior schopt allebij hun kont, ook al was hij een lul in de serie in het echt kan echt met hem lachuh, laatst had ijk nog een pilsie met hem gedronken.. na 2 had ie het gehad en begon informatie door te lekken over een kompleet nieuwe real-life soap, getiteld "De Snorkel achter de schermen" en daar in blijken toeter en allstar de grootste hufters te zijn die er bestaat.

Ps. de musical komt ook binnen kort uit en de rol van kapitijn ortega gaat vertolkt worden door jos brink

Back