Hoe hebben ze het geluid van Toeter gemaakt?

Hoe hebben ze het geluid van Toeter gemaakt?

• Met een Toeter, natuurlijk!

Stemmen: 5 8,9%
  • Een stem door een vocoder?

Stemmen: 2 3,6%
  • matt second die kopje onder gehouden word door twee grote negers op de wc in de waterfront te rotter

Stemmen: 10 17,9%
  • Door toeter zelf! Hij bestaat, ik was laatst aan het zwemmen in het riool en daar was ie! Toeter en

Stemmen: 18 32,1%
  • Door heel iets anders, heeft helemaal niets met synths te maken.... En kap eens met enquetes.

Stemmen: 21 37,5%

• Totaal aantal stemmers
    56
kapitein ortega spoelde aan op strang met het scheepsjournaal nog in zijn armen geklemd, waarin hij schreef over een wonderlijke onderwaterwereld met kleine wezentjes...

ik denk, dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar kan zijn... best eens waar kan zijn... best eens waar kan zijn...

*boem* best *boem* best *boem* best eens waar *boem* kan *boem* kan *boem* kan zijnzijn

Sorry, hoor, maar als ik aan de smurfen denk ik meteen aan de beter wetende grote smurf. Wat een ............ En die doet me aan iemand anders denken.... ;)

hmmmmm... details niet nodig maar die persoon heeft jouw passie voor de koning der flauwe tekenfilms verziekt dus.

Any hoe, heb jij toeter laats nog gesproken?

heheh grappig...

niemand heeft nog voor de vocoder gekozen :)

leuk ideetje voor "battle of the year" ...alle smurfen incl die betweter in de ring, samen met de snorkels!
knuppels en vlammenwerpers erbij en kijken wie het 't langst volhoud :)

Origineel geplaatst door bikkel
Jaja, urenlang Zack McKracken vs. The Alien Mindbenders spelen op de Amiga heeft uiteindelijk toch nog nut gehad. [/B]

Waaaaaauu ....
Dus ik ben niet de enige die dit gespeeld heeft ....
Vraagje tussendoor : Heeft er iemand dit spel voor op de pc ? Ik wil afmaken wat ik vroeger begonnen ben ... ! Die alien mindbenders zullen me niet klein krijgen !!! :fuckoff:

Kan iemand mij aan dit spel helpen voor de pc ?

Ik veronderstel dat het toch maar een paar kb is .... *D

Greetz Bart !

Origineel geplaatst door Beatbrother

Waaaaaauu ....
Dus ik ben niet de enige die dit gespeeld heeft ....
Vraagje tussendoor : Heeft er iemand dit spel voor op de pc ? Ik wil afmaken wat ik vroeger begonnen ben ... ! Die alien mindbenders zullen me niet klein krijgen !!! :fuckoff:

Kan iemand mij aan dit spel helpen voor de pc ?

Ik veronderstel dat het toch maar een paar kb is .... *D

Greetz Bart !

http://www.freeoldies.com/search.php3?keyword=zak&query.x=15&query.y=10

asje... echter alleen in het duits en frans gevonden

Volgens mij is deze thread aan het afdwalen. Daar heb ik zo'n hekel aan. Trouwens... weet iemand of bus 48 nog over de Brieneroordbrug rijdt?

Origineel geplaatst door Tron
lol... toch vond ik de smurfen leuker =0)

de snorkels heersen zeker wel harder dan de smurfen... die smurfen zijn allemaal dezelfde kleur, saai hoor. en onder de smurfen is maar 1 vrouwtje, dat kan toch niet kloppen??

...

...

getver :[>

Origineel geplaatst door cadra

en onder de smurfen is maar 1 vrouwtje, dat kan toch niet kloppen??
getver :[>

ermm... idd... of alle smurfen zijn net zo als pootige en wassen hun smurfen broekies in 'omo... of...
....gadverdamme... allemaal omstebeurt...met smurf-In, Out and Thru..... yuk! :erm:

Vrouwtje Theelepel!! Vet surrealistische serie. Die chick zat zo heftig aan de LSD dat de wereld om haar heen soms gigantisch groot werd en ze plots met dieren kon praten!!

"Kom op dan gaan we met zijn allen naar een feeeeeestje...."

Voor de die-hard fans:

http://www.yesterdayland.com/popopedia/memories/show_mem.php?ID=SA1207&page=1

Een kleine greep uit het literaire aanbod van deze website:

'The Snorks are so cool, First the Smurfs, now this oh yeah, this Da Bomb baby"

"I saw one episode with Jo-Jo he had two Snorkels on his head instead of two"

"....and last but not least the two that are my favorite and that are #1 on my list are Tooter my favorite Male Snork because not only is Green my favorite color but he's Da Snork(!)"

Back