Tja...

snap wel wat richard bedoelt. mist melodie en daardoor karakter
verders wel geinig, niet helemaal mijn shit.. probeer nog wat aan de sound te prutsen

lekker trackje wel

Wel een leuke track, maar ik vind veel geluiden 'body' missen. Bijvoorbeeld de bass mag veel vetter. Sowieso moet je denk ik nog even naar de mix kijken, want vooral de drums kunnen er een stuk beter in volgens mij.

ik vind m wel al beter voor zover ik kan herinneren.. nog steeds vind ik geluiden mekaar nog wat in de weg zitten..
waardoor de beat soms nog wat rommelig overkomt.. maak iets duidelijkere beslissingen.. waar dat perc geluidje op de tel mee gaat lopen is lekker, maar doe dat ietsje uitgesprokener en laat de rest daar dan minder rommelen.. misschien hier en daar de beat iets uitkleden/gedefinieerder maken. veel is op te lossen met eq en galmpies denk ik.. als je iets beter zn eigen plek geeft hoeft t ook minder hard om hoorbaar te zijn en blijft er meer ruimte over voor de andere dingen.. t ronde van de bas vervaagt ook een beetje door t gerommel in t mid of zow, t slipt wat dicht
later als die laser wat harder staat komt ie beter tot zn recht vind ik.. ik kan niet zo goed horen wat nou hihat is of snareachitg roffeltje of zo... dat mag duidelijker imo.. voor een koptelefoonmix vind ik t niet slecht, maar dat ligt ook waar je aan gewend bent natuurlijk, persoonlijk hoor ik t daar niet goed op..

flikker al je instellingen eens weg en maak de mix opnieuw, kijken wat dat oplevert
altijd deze bewaren he ;)

Back