resonance Project 9090 (DIY TR-909 clone)

Ik zet hem niet tekoop in de sectie marktplaats..

Aangezien het toch wel een masterpiece is van mijnzelf qua zelfbouw..

Doe een goed bod via de pb of mail..

:erm: zou 't wel willen, maar nog nooit gedaan en dan vinnik 't een beetje een grote/dure gok..

ik krijg m binnen een paar dagen ..... ben benieuwd of ik daarna nog steeds een 909 wil

hoop vani niet!

Re: DIY 909 clone

Re: DIY 909 clone

Origineel geplaatst door TraiZor
Een perfecte 909 clone met alles erop en eraan... behalve de sequencer.

heb m binnen ... damn dit ding is echt VET! hier was ik gewoon altijd al naal opzoek!

F*ck de machinedrum en de jomox bakken (met alle respect! maar ik kocht die bakken opzoek naar een alternatief voor 909 geluid) en de 909 samples terwijl ik altijd overtuigd was dat mijn samples (die zeker niet slecht waren!) een 909 kan vervangen ....

Net een nieuwe mixer gekocht met als uitgangs punt alleen de kick uit de 9090 te gebruiken en verder samples voor de rides en hi-hats .... maar ook de rides etc. zijn zoveel vetter dan samples dat ik nu gewoon alweer kanalen te kort kom op mn mixer voor alle individuele outs op de 9090 :stupid

ik kan m verder niet met een echte 909 vergelijken maar mn verlangen naar een 909 is iig weg

had ik maar gelijk een 909 gekocht .... ben echt heel blij met de 9090!

jammer genoeg is mn pc aan stront met mn emu1212m .. kzal binnekort eens wat posten!

Hehe, ben blij dat ie naar een liefhebber is gegaan, ik vond hem ook erg vet, maar heb al een 909 staan :) De massieve kick van de 9090 zal ik wel missen, maar heb er nog wat sampletjes uitgetrokken voor ie weg ging ;)

Succes ermee, ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken, we zien je demo's wel op t forum verschijnen (bv de tread over de hardcorekicks :{ )

komt goed :biertje:

heb m nu door de compounder gelust met als tussen station de sherman .... ik baal echt zo dat mn pc t nu niet doet ...
had graag ff stukie hardcore willen bakken =(

iemand intresse in de orgineele transistoren en dioden gebruikt in de tr-909?

mfg,

marco

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
Bij een originele 909 zit er geen pitch op de bassdrum ;)

Doh :stupid

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
lol

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
tja, jij zegt dit;

die pitch kan trouwens wel aso hoog! kan dat dat op een normale 909 ook zo hoog?

:o: :confused:

tja, jij zegt dit;

:o: :confused:

die doh was ook niet voor jou bedoeld .... dan had ik duh gezegd :P

Bij een originele 909 zit er geen pitch op de bassdrum ;)

zit ons nou te dollen ? :confused: er staat toch echt tune bij elke analoge sound op de tr909 .. inclusief de bassdrum ..
dusssss

anyway ik ga binnenkort een goed soldeer setje kopen inclusief zo lamp met vergrootglas en eindelijk dit beestje eens in elkaar zetten :biertje:

Origineel geplaatst door MadR
zit ons nou te dollen ? :confused: er staat toch echt tune bij elke analoge sound op de tr909 .. inclusief de bassdrum ..
dusssss
ja, alleen heeft de tune knop bij de kick op de 909 geen invloed op de pitch van de kick naar mijn weten... :confused: ik weet niet meer precies wat ie doet omdat de mijne nog in reparatie staat...

Back