Waarom heb je hem weggedaan?

- Ik kon het knopje niet vinden van "instant hitnummer"
- Had geen uitschuifbare bekerhouder zoals mijn computer....

Origineel geplaatst door djlee

- Had geen uitschuifbare bekerhouder zoals mijn computer....

dan was het geen triton studio :D

ot:
-omdat mijn begerige ogen altijd weer iets anders zien wat ik nog liever wil hebben, maar het budget me niet bij kan houden. ;)

Yamaha SK10, omdat ik ook al een SK20 had.
Korg P900S, omdat ik er echt helemaal niets mee deed en het geluid bagger vond.

Verder heb ik alles lekker gehouden...alleen mijn juno 6 heb ik niet meer: die is zonder toestemming door een onbekende geadopteerd toen 'ie een paar minuten onbeheerd in de oefenruimte stond. Maar ja, de natuur riep...

een ms20 defect voor 400 euro weggedaan. omdat ik het het geld nodig had en naar Madrid ging verhuizen. daar heb ik een cz1 gekocht die ik onlang heb verkocht omdat ik geld voor push nodig heb en met dat matige salaris in praag gaat dat anders nooit lukken. wel jammer beide synths hebben een vet geluid en passen goed bij mijn sound. maar ja zo is het leven.

omdat ik geld nodig had
omdat ik hem te weinig gebruikte
omdat ik niet eens meer fatsoenlijk kon lopen in m'n studiootje
omdat ik iets anders had aangeschaft en vond dat ik niet teveel synth's moest hebben
omdat het een te beperkt ding was
omdat ik er toch nooit toekwam hem te modificeren en hij dus te beperkt bleef

Laatst gewijzigd:
Korg Polysix 2 x gekocht en 2 x verkocht :)
Ik weet hoe de Polysix in 1981 klonk en heb na 2000 nooit meer een PolySix gehoord die de klank en finesse had van een jong exemplaar. Misschien als je alle caps vervangt en de calibratie laat uitvoeren door iemand die weet hoe hij moet klinken; tsja dan heb je een waanzinnig leuke synth
Maar hier is de P6 exit ;)

Het begon te rotten in de vrieskist na al die jaren.

hij begon vanuit zichzelf te praten, noemde me ouwe en spuugde in m'n haar.
kon hem inruilen voor twee halfsofte, een aanbod dat ik niet kon weigeren
eerlijk waar zo is het gekomen

hahahahahaha

mc-303. not a clue :D

O ja, vergeten, ze hebben em teruggegeven :)

Gelukkig denk ik er pas 9 jaar over na om de mc-303 aan te sluiten :D

Korg Wavestation EX: was pas net uit en in Utrecht was een exemplaar te koop voor 1000 gulden beneden de straatprijs. Die moest ik dus hebben.
Na een tijdje begon het geluid ervan enorm te vervormen: bleek de effectprocessor overleden te zijn (je kunt een Wavestation intern oversturen, met defecten als gevolg). De reparatie kostte ruim 500 gulden.
Later kreeg de Wavestation voedingsproblemen. Na ruim 600 gulden aan het verspijkeren aan de Wavestation, heb ik hem weggedaan als zijnde onbetrouwbaar.
Ondertussen had ik niet zoveel klanken meer van de Korg nodig en heb ik er een 05R/W voor teruggekocht.
Toch blijft de Wavestation mijn favoriete synth, maar ik koop er nooit meer één, omdat ik al mijn eigen klanken, waar ik jaren voor geploegd heb, ervoor kwijt ben. Ik ga niet weer aan een 'lege' Wavestation beginnen.

-Boss VT-1 ... Omdat ie tegen de bank piste en mijn pantoffels opvrat

-C-

Whahahahahahaaah :D

Heheh, als je me dat zou vertellen als we pizza zaten te eten zou ik me verslikken :D

Maar waarom nou..... ASR-X omdat ik een MPC wilde, de MPC is ook weer weg..... en ik mis de ASR (maar natuurlijk)

Verder, al m'n auto's, al heb ik een hekel gekregen aan verplaatsing door verbrandingsmotoren. Vooral als ik ze zelf besturen moet.

Korg poly800: Kon hem nergens neerzetten omdat alles al volstond. Qua geluiden was het meer een kinderkeyboard.

MC-303: geruild voor een electribe R, dat was toch meer wat ik wou.

Akai S01: Omdat ik geen zin had om met de timing te stunten nadat ik een drumsample had opgenomen. Samples overzetten of via de computer op een diskette zetten ging niet

bongo's: Waarom ik er 2 had weet ik niet. Het vel was gescheurd dus kon eigenlijk wel weg. Had toch nog die andere

M-audio Audiphile 2496: Te weinig ingangen, begon ruzie te ontstaan bij de synthesizers wie nou in de ingangen kon komen.

Ik wil overigens wel eens een lijstje van Phochos zien, waarom nou toch net niet, maar dan toch wel hij iets weg heeft gedaan 8o)

-omdat de interface me niet beviel
-omdat ik er zowat alle bruikbare klanken wel al te vaak van gebruikt had
-omdat ik betere varianten in mijn studiootje had
-omdat de klank niks was
-omdat ik er bang van was
-om een andere aankoop te bekostigen

Back