Waarom heb je hem weggedaan?

Heb van al wat ik gekocht heb door de jaren nog niks weggedaan dus op deze vraag moet ik helaas negatief antwoorden....
Doch, ik heb er eentje die sinds ik em tweedehands kocht begin jaren negentig, nog maar 3 maal aangezet heb omdat ik gewoon nog niet de interesse gevonden heb om em te doorgronden...:stupid
Op een goeie dag kan ik em wel eens buiten gooien.... m'n Akai VX600...:kont:

Cheers,
Exo.:mega:

Heb van al wat ik gekocht heb door de jaren nog niks weggedaan dus op deze vraag moet ik helaas negatief antwoorden....
Doch, ik heb er eentje die sinds ik em tweedehands kocht begin jaren negentig, nog maar 3 maal aangezet heb omdat ik gewoon nog niet de interesse gevonden heb om em te doorgronden...:stupid

Cheers,

Legendarischebak man.....

Cheers,

Oei.. dan weet je niet wat voor schat je in huis hebt Exo. De mijne heb ik ook halverwege jaren 90 gekocht en ik heb toch wel een aantal leuke spulletjes maar deze bak is toch wel echt mijn muze. Het heeft een paar hele rare dingen en is niet altijd even handig in de omgang met dat schermpje en de gehandicapte midi, maar ik zou er zo nog 1 willen of nog 5!:luv:
Ik zou er toch echt even wat tijd in steken voordat je 'm wegdoet want het is echt de moeite waard.

Omdat hij toch bagger was zoals iedereen eigenlijk in het begin al zei, maar ik het toch met eigen ogen en oren wilde proberen!

En anderen omdat ik ze wilde ruilen, niet meer gebruikte of in de weg stonden.

Omdat ik pijnlijke vingers kreeg van het bespelen (JX8P and JX10)
Omdat ik pijnlijke oren kreeg (Sherman, Spirit Aboslute Zeros, Alesis ModFX, TR-909)
Omdat ik er te dom voor was

Te veel om op te noemen! Ik had een periode dat ik heel veel kocht en verkocht via Marktplaats, zodoende wel veel geleerd van synthese.

Omdat hij toch bagger was zoals iedereen eigenlijk in het begin al zei, maar ik het toch met eigen ogen en oren wilde proberen!

En anderen omdat ik ze wilde ruilen, niet meer gebruikte of in de weg stonden.

Dat eerste gaat trouwens over de M-Audio Venom

JX3P: omdat ik dacht dat een Juno-60 zoveel vetter en "analoger" zou klinken.

Juno 60: omdat slechts één oscillator na een tijdje echt wel gaat vervelen en omdat hij te braaf naar mijn smaak klonk.

JD-800: louter omdat ik direct geld nodig had.

Vanaf nu verkoop ik niks meer :-)

Mijn jupiter 6 verkocht voor een dikke amd (nix meer waard 2001) computer.. 64 bit, yeah.
Want muziek maken met louter alleen een computer (itb) dat was het helemaal!!...NOT! :stupid

Mooie reden om een Jupiter te verkopen :D

MC-909
Omdat het gewoon een irritante lompe bak was.

juno106. Omdat ik er 2 had
Alpha Juno. Omdat ik er 2 had
Alesis Fusion. Omdat ik hem beu was.
an200. omdat ik ruilde voor een an1x..zomaar

tr-707 tr-727, eigenlijk nooit gebruikt
juno2 + pg300, al het bruikbaars eruit genoeg gebruikt.
yamaha rm1x, totaal niet mijn werkwijze,
akai asq10 vervangen voor een mpc1000
mpc1000 vervangen voor een mpc5000
akai s1000kb, werd niet gebruikt ivm s3000
akai s2800 werd niet meer gebruikt ivm s3000
yamaha cs2x, niet mijn ding,
soundcraft lx7 24 ch, vervangen door een spirit studio 32 ch
soundcraft spirit studio 32 ch vervangen door een snd ghost,
behringer vx2496 nooit gebruikt,
alesis ion, was beschadigt, werd vervangen door een in nieuwstaat :D
hartman neuron vs, nooit gebruikt, onhandig.
roland a-880 midi patcher, niet meer nodig door een en ander aan gear weg te doen,
alesis photon 25, overbodig
oberheim ob12, gebruikte hem te weinig,
steinberg houston, gebruik alleen ableton, moet nog weg, wie wil hem?

En vast nog wel een hoop dingentjes. Eigenlijk heb ik nu nog steeds te veel maar het past nog mooi in me hokkie.

Zo, jij hebt een goede reden voor je handelen. Ik heb er meestal geen idee van. :)

Ik kan al niet verzinnen waarom ik een tweede keer een DX7 kocht, laat staan waarom ik hem weer weg deed (het feit dat ik niet kon verzinnen waarom ik hem kocht zit daar waarschijnlijk voor iets tussen...)

Back